تجلیل از برنده مدال جهانی موی تای/ نتایج شطرنج قهرمانی دختران گیلان

حسین عبدی ورزشکار گیلانی برنده مدال برنز مسابقات جهانی موی تای ، روز یکشنبه طی مراسمی در ورزشگاه شهید عضدی رشت مورد تجلیل قرار گرفت .

کد مطلب: ۶۵۳۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،معاون توسعه ورزش حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان گیلان در این مراسم گفت: با توجه به اینکه موی تای یکی از سبک های شناخته شده و معروف ورزش های رزمی بشمار می رود ، کسب مدال جهانی در این رشته بسیار با ارزش است.
مریم بخشی افزود: بسیار خوشحالیم که یک ورزشکار از استان گیلان توانست به همراه تیم ملی موی تای در این دوره از رقابت ها حضور یابد و مدال برنز و مقام سوم جهان را به خود اختصاص دهد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه حسین عبدی در رده سنی نوجوانان مدال برنز کسب کرد، یک استعداد در رده سنی بزرگسال محسوب می شود که با توجه به این امر ، این ورزشکار شایسته گیلانی می تواند با درخشش خود طی سال های آتی، پشتوانه ای مناسب برای رده سنی بزرگسال این رشته رزمی باشد.
در مراسم تجلیل از حسین عبدی که توانست مدال برنز مسابقات موی تای قهرمانی نوجوانان جهان را کسب کند ، علاوه بر حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ، مرتضی حسن زاده رئیس هیات ورزش های رزمی گیلان و سایر مسئولان این هیات حضور داشتند.
حسین عبدی ورزشکار گیلانی توانست در رقابت های موی تای قهرمانی نوجوانان و جوانان جهان که طی هفته گذشته در تایلند برگزار شد، مقام سوم و مدال برنز وزن 45- نوجوانان جهان را کسب کند.
در استان گیلان بیش از یکهزار ورزشکار سازمان یافته، در رشته ورزش های رزمی ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
**
رقابت های شطرنج قهرمانی رده های سنی دختران استان گیلان ، شنبه شب با معرفی نفرات برتر در رشت پایان یافت.
در این دوره از رقابت ها ، زبده ترین شطرنجبازان دختر رده های سنی زیر 6 سال تا زیر 18 سال از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان به مدت یک هفته در تالار شطرنج مهد اندیشه مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها و در رده سنی زیر 6 سال، نفس نوری نژاد عنوان قهرمانی را کسب کرد و در رقابت های رده سنی زیر هشت سال ، عسل ابراهیمی به مقام قهرمانی دست یافت .
همچنین در پایان رقابت های شطرنج رده سنی زیر 10 سال ، زهرا فرح وشی عنوان نخست این مسابقات را به خود اختصاص داد و در رده سنی زیر 12 سال ، سحر معصومی توانست مقام قهرمانی مسابقات شطرنج گیلان را کسب کند.
در پایان مسابقات شطرنج رده سنی زیر 14 سال ، پروا بهزاد لطیف به مقام قهرمانی دست یافت و در رقابت های رده سنی زیر 16 سال ، نیکتا نادرنیا مقام اول را کسب کرد.
همچنین در رقابت های شطرنج رده سنی زیر 18 سال ، درسا محمدابراهیم خان مقام قهرمانی مسابقات شطرنج این رده سنی را کسب کرد.
در پایان از سوی مسئولان هیات شطرنج گیلان، به نفرات برتر رده های سنی مسابقات شطرنج دختران این استان، لوح قهرمانی و جوایزی اهداء شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار