سلیمی در گفت و گو با پانا:

"بطحایی" باید در آموزش و پرورش اقدامات جهادی انجام دهد

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر آینده آموزش و پرورش باید در این وزارت خانه کلان به عنوان مبنایی ترین نهاد کشور، اقدامات جهادی انجام دهد.

کد مطلب: ۶۵۲۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی در گفت و گو با پانا، در خصوص معرفی وزیر پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: امروز 22 مردادماه "سید محمد بطحایی" برنامه های خود را برای سکانداری وزارت آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش و تحقیقات ارائه می دهد تا ریز این برنامه ها برای نمایندگان مشخص شود.

ویژگی های وزیر آموزش و پرورش

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان ویژگی های وزیر آینده آموزش و پرورش، افزود: وزیر آموزش و پرورش باید فردی توانمند، مدیر، آشنا به مسایل آموزش و پرورش، دارای قدرت و شجاعت در ایجاد تحول در آموزش و پرورش، باشد.

سلیمی با اشاره به اینکه وزیر آموزش و پرورش باید مطالبات معلمان را جدی بگیرد، بیان کرد: وزیر آموزش و پرورش باید بتواند تعامل جدی با مجلس شورای اسلامی داشته باشد تا مجموعه آسیب نبیند.

وی با ادامه بیان ویژگی های وزیر آموزش و پرورش، گفت: در بحث منابع انسانی و تامین آن که اکنون به یک چالش تبدیل شده است باید عزم جدی و برنامه محکمی داشته باشد زیرا با یک سونامی خروج معلم در آینده نزدیک مواجه هستیم.

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: کرامت معلمان باید مورد توجه وزیر آموزش و پرورش باشد او باید در این وزارت خانه کلان به عنوان مبنایی ترین نهاد کشور، اقدامات جهادی را انجام دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار