اصفهان قهرمان مسابقات فوتسال المپیاد ورزشی دانشگاه فرهنگیان شد

ناظر فنی مسابقات فوتسال المپیاد ورزشی دانشگاه فرهنگیان گفت: اصفهان قهرمان مسابقات فوتسال المپیاد ورزشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان شد.

کد مطلب: ۶۵۲۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی،آرزو عادلی در مراسم اختتامیه بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشگاه فرهنگیان در اراک، اظهار داشت: در این المپیاد ورزشی استان اصفهان مقام اول، فارس مقام دوم و تهران مقام سوم مسابقات را از آن خود کردند.

وی بیان کرد: مسابقات فوتسال المپیاد ورزشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از 15 مردادماه آغاز شد و تا 20 مرداد ماه ادامه داشت.

ناظر فنی مسابقات فوتسال افزود: این دور از مسابقات با شرکت 16 تیم از استان های مختلف شامل 4 گروه 4 تیمی برگزار شد که در دور اول از هر گروه 2 تیم به دور بعد صعود کرد و در مرحله بعد مسابقات به صورت تک حذفی انجام شد و تیم ها در مرحله سوم برای رده بندی و فینال با یکدیگر به رقابت پرداختند.

عادلی اظهار داشت: خانم گل و بهترین بازیکن در این المپیاد در مسابقات فوتسال آمنه عابد کیش از استان اصفهان انتخاب شد.

در اختتامیه مسابقات فوتسال تیم استان فارس کاپ قهرمانی و مدال های خود به فرزند شهید مدافع حرم محسن حججی و تمام شهدای مدافع حرم اهدا کردند که مورد تحسین تمام مسئولین قرار گرفت و آنها این حرکت دانشجو معلمان را نوید دهنده آینده ای درخشان برای ایران اسلامی دانستند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار