آب گرفتگی تعدادی از واحدهای مسکونی بدلیل طغیان رودخانه در گیلان

تعدادی از واحدهای مسکونی در شهرهای شفت، فومن و رودبار در استان گیلان به دلیل طغیان رودخانه ها دچار آب گرفتگی شدند.

کد مطلب: ۶۵۲۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،سرپرست ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان مطلب بیان داشت: تعدادی از خانه های مسکونی در شهرستان های شفت، فومن و رودبار از شب گذشته تا صبح امروز (جمعه) دچار آب گرفتگی شدند که با حضور بموقع نیروهای امدادی، این مشکل برطرف شد.
علی نیا افزود: طغیان برخی رودخانه ها در شهرستان های شفت و فومن در غرب گیلان و شکسته شدن شاخه درختان و حمل مصالح آبرفتی در جریان شدید آب، موجب آب گرفتگی روی برخی پل ها شده است.
وی با اشاره به اخطاریه هواشناسی گفت: این اخطاریه روز گذشته به فرمانداری ها و دستگاه های مربوطه ابلاغ شده و تمامی نیروهای امدادی، در آماده باش کامل هستند.
سرپرست ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان از مردم خواست از قرار گرفتن در بستر رودخانه ها و استقرار در حاشیه آنها بپرهیزند.
وی همچنین به آتش سوزی نیزارهای تالاب انزلی اشاره و بیان کرد: هنوز آمار دقیقی از میزان خسارت های وارده در دست نیست اما حریق، خاموش شده است.
اداره کل هواشناسی گیلان اعلام کرده که نقشه های هواشناسی نشان دهنده جوی کم و بیش ناپایدار طی 48 ساعت آینده در منطقه است که بر این اساس در بعضی نقاط ، شرایط برای افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران و احتمال رعدو برق مهیاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار