بهمن دان اصفهانی در گفتگو در پانا:

حفظ کرامت زنان در جامعه وظیفه ای همگانی است

بهمن دان اصفهانی در حاشیۀ تماشای نمایش «نیلوفر و نفت» گفت: حفظ کرامت زنان در جامعۀ انسانی را وظیفه ای همگانی است.

کد مطلب: ۶۵۱۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد

بهمن دان، بازیگر، سینما، تئاتر و تلویزیون، ضمن ابراز خرسندی از تماشای نمایش نیلو فر و نفت در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا با اشاره به این امر که زمانی که فهمیده است امیر دژاکام کارگردان این اثر است، مطمئن شده است که اثری خوب را به تماشا می نشیند، گفت: معمولاً کمتر به تئاتر می آیم و به این دلیل که تعداد بسیار زیاد آثار نمایشی بی ارزش و بی محتوا موجب شده است که آثار خوب نیز کمتر دیده شوند، من نیز کمتر به تئاتر می آیم و سعی می کنم که به دیدن آثاری بروم که آنان را بهتر بشناسم.

این بازیگر تئاتر، در ادامه با اشاره به این امر که فیملی جدید را برای ساخت مد نظر دارد، افزود: ویژگی های خاص تعدادی از بازیگرانی که برای این فیلم در نظر دارم، در بازیگران «نیلوفر و نفت» امیر دژاکام دیده می شود و بناست که هفتۀ آینده با عوامل تولید این اثر، برای انتخاب بازیگران در این اثر نمایشی مجدداً حضور پیدا کنم.

دان اصفهانی، «نیلوفر و نفت» را اثری تأثیرگزار و خوب دانسته و نمی خواهد بگوید که تنها بچه های سینما، تئاتر و تلویزیون این اثر را درک می کنند، ادامه ادامه داد: هر فرد عادی که به دیدن نمایش «نیلوفر و نفت» بنشیند به یقین این اثر را در ک خواهد کرد.

وی با اشاره به این امر که متن خوب اثر درست کارگردانی شده بود و از دژاکام نیز انتظار می رفت که چنین کاری را به روی صحنه ببرد و بتواند ان را به نحو احسن جمع کند، اظهار امیدواری کرد: امید است در آیندۀ نزدیک آثار بیشتری از امیر دژاکام به تماشا بنشینم.

این بازیگر تئاتر ضمن ابراز تأسف از این امر که امروز بانوان، به طور شایسته به آن چه که باید برسند، نمی رسند، تصریح کرد: خوشحالم که تئاتری را به تماشا نشستم که عدۀ بازیگران آن بانوان بوده اند، چرا که بانوان باید مورد عزت و احترام همۀ افراد جامعه قرار بگیرند، نه این که این گونه فکر کنیم که همه باید در خانه باشند و زن به خانه محدود می شود.

دان اصفهانی در پایان، اظهار تأکید کرد: خوشحالیم که امروز مشارکت زنان در جامعه بسیار زیاده شده است و در کنار مردان فعالیت می کنند و باید پذیرفت که آثاری مانند «نیلوفر و نفت» به موضوع زنان توجه ویژه ای دارد، چرا که کارگردانی خوب این اثر، بسیار ستودنی و ارزشمند است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار