نادره ترکمانی روایتی جدید از «حسن کچل» را به تصویر می کشد

نادره ترکمانی این روزها مشغول کار بر روی اثر سینمایی جدید خود با نام «حسن کچل» است و درباره آن گفت: داستان فیلم یکی از روایت های حسن کچل است و روایت همیشه شنیده شده ای از آن نیست، یکی از روایت های بومی مربوط به استان مرکزی است که مرحوم ملکه خانم سبحانی ملقب به آباجی آن را روایت کرده است.

کد مطلب: ۶۵۱۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد

نادره ترکمانی کارگردان در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا، گفت: مشغول کاری هستم به اسم «حسن کچل» که فیلمنامه آن را خوشبختانه از دوستانی که شرکت جلوه های ویژه دارند برای سرمایه گذاری اعلام آمادگی کرده اند و یکی از تهیه کنندگان خوبی که من قبلا هم با ایشان کار کردم برای همکاری در این فیلم پاپیش گذاشته اند.

وی افزود: داستان فیلم یکی از روایت های حسن کچل است و روایت همیشه شنیده شده ای از آن نیست، یکی از روایت های بومی مربوط به استان مرکزی است که مرحوم ملکه خانم سبحانی ملقب به آباجی آن را روایت کرده است. یکی از قصه های بسیار شیرین و خلاقانه است که امیدوارم همین قدر که در نشست های مختلف برای بچه ها روایت شد و شادی و تعمق بچه ها را در زمان شنیده شدن قصه به همراه داشت، در سینما هم شاهد این شورو و اشتیاق و مورد توجه واقع شدن باشیم.

این کارگردان تصریح کرد: هنوز مراحل بعدی کار را آغاز نکرده ایم و امیدوارم خبر بعدی من برای شما این باشد که دارم کار را کلید می زنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار