همگام با اردوهای ملی قطبی/۲۲

راستگو: برگزاری اردوهای ملی قطبی مفیدتر از شکل قبلی است

معاون اجرایی اردوهای فرزانگان قطب دو در استان خراسان رضوی گفت: تاکنون بازخورد این اردوها بسیار خوب بوده و دانش آموزان به دنبال مطلب و مهارت می گردند و برگزاری این اردوها می تواند استعدادهای آنها را شکوفا کند.

کد مطلب: ۶۵۰۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد

مریم راستگو در گفت و گو با خبرنگار پانا، ضمن مقایسه برگزاری اردوهای پیشتازان فرزانگان به صورت قطبی و ملی، اظهار کرد: معتقدم برگزاری اردو به صورت قطبی می تواند برای مدرسین و دانش آموزان مفیدتر و موثرتر باشد.

اردوی قطبی بر روی چند استان در هر قطب تمرکز دارد

وی اضافه کرد: برگزاری اردوی قطبی بر روی چند استان در هر قطب تمرکز دارد لذا می توان آموزش ها را با در نظر گرفتن رویکرد جدید امسال، رویکرد کارآفرینی، به مدرسان انتقال داد.

وی با بیان اینکه البته باید پس از اتمام اردو عیب ها و مزیت های این اردوها را با هم مقایسه کرد، ادامه داد: تجربه برگزاری اردوی قطبی امسال برای اولین بار است که اتفاق می افتد باید بتوان این برگزاری را به صورت مطلوب ساماندهی کرد.

دانش آموز به دنبال مطلب می گردد

معاون اجرایی اردوهای فرزانگان قطب دو در استان خراسان رضوی در پاسخ به این سوال که اردوهای پیشتازان و فرزانگان چه تاثیری بر روی مهارت آموزی دانش آموزان دارد؟، گفت: تاکنون بازخورد این اردوها بسیار خوب بوده است دانش آموزان در این اردوها دنبال مطلب و مهارت می گردند برگزاری این اردوها می تواند استعدادهای دانش آموزان را شکوفا کند.

راستگو بیان کرد: دانش آموزان ایده و خلاقیت هایی را به مدرسان خود ارائه می دهند که این موضوع به دلیل برگزاری این چنین اردوهاست .

اردو ، منش های مختلف را به دانش آموز انتقال می دهد

وی با بیان اینکه برگزاری این اردوها بر افزایش انگیزه دانش آموز موثر است، در خصوص نهادینه کردن موضوع اقتصاد مقاومتی در مدرسان برای انتقال به دانش آموزان، تصریح کرد: زمانی که دانش آموز از مدرس خود در اردوها یاد می گیرد صرفه جویی یکی از منش ها است، یعنی اقتصاد مقاومتی را تحت عنوان منش های مختلف تجربه کرده است.

معاون اجرایی اردوهای فرزانگان قطب دو در استان خراسان رضوی در پایان افزود: اگر بتوانیم منش ها را در مدرسان به درستی نهادینه کنیم و سپس به دانش آموزان این موضوع را انتقال دهیم قطعا در موضوع اقتصاد مقاومتی نیز گام برداشتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار