مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

پروژه مهر بحث مشارکتی و عمومی است

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: پروژه مهر یک بحث مشارکتی و عمومی است و سایر دستگاه های اجرایی نیز یاریگر آموزش و پرورش در این زمینه هستند.

کد مطلب: ۶۵۰۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،احمد ناصری ضمن اشاره به ضرورت آماده سازی مدارس برای شروع سااتحصیلی افزود: هدف از همه فعالیت ها و برنامه ریزی ها در قالب پروژه مهر، بهبود شرایط و شروع با نشاط مدارس و کلاس های درس می باشد.

وی خاطر نشان ساخت: در این زمینه ساماندهی نیروی انسانی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و در این بخش تفاهم نامه های منعقده با نواحی و مناطق ملاک عمل خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان از تقویت مراکز مشاوره ای آموزش و پرورش با هدف شناسایی و رصد مستمر آسیب های اجتماعی خبر داد و افزود: از جمله موارد بسیار مهم در آموزش و پرورش، شناسایی آسیب های اجتماعی و به حداقل رساندن آنهاست که در این زمینه، برگزاری کلاس های آموزش خانواده با این رویکرد بایستی مد نظر باشد.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت بحث سواد آموزی اشاره کرد و افزود: پایه توسعه در جوامع مختلف سواد است بنابراین توجه به انسداد مبادی بی سوادی و فعالیت های مستمر سوادآموزی در جمعیت هدف از اهداف مهم آموزش و پرورش است.

وی ضمن تاکید بر کنترل فرآیندهای مالی مدارس، افزود: حریم مالی ، اداری و اجرایی مدارس بایستی حفظ شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بار دیگر بر مرجعیت علمی، تربیتی و فرهنگی مدارس تاکید کرد و گفت: همه فعالیت ها و برنامه ریزی ها بایستی در این سمت و سو قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار