فلسفه شکل گیری کانون اردوهای جهادی ، توسعه فرهنگ جهادی است

مشاور اجرایی و دبیر ستاد مرکزی اردوهای جهادی دانشگاهیان وزارت بهداشت در جمع جهادگران دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت : فلسفه شکل گیری کانون اردوهای جهادی ، توسعه فرهنگ جهادی است

کد مطلب: ۶۵۰۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از خراسان رضوی . مشاور اجرایی و دبیر ستاد مرکزی اردوهای جهادی دانشگاهیان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از اردوی جهادگران دانشکده علوم پزشکی نیشابور در روستای مرزان که به مدت پنج روز با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی نظیر موزش بهداشت دهان و دندان ، اندازه گیری قند خون و فشار خون ، آموزش در خصوص جلوگیری از بروز برخی از بیماری ها و.... در حال برگزاری بود بازدید کرد.

در این بازدید جهادگران دانشکده علوم پزشکی نیشابور ضمن ارائه گزارشی مختصر از خدمات انجام گرفته در خصوص کمبود تجهیزات و دستگاه ها ، پزشک و بهورز ، نبود امکانات لازم در خصوص بهداشت دهان و دندان و منابع مالی محدود و ... مواردی را مطرح کردند.

در ادامه محمد تاج فرد در جمع جهادگران ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س)گفت : با همت خوبی که در نیشابور دیدم و با توجه به اینکه جهادگران دانشکده علوم پزشکی نیشابور چهارمین اردوی جهادی خود را در سال جاری برگزار می نمایند بر خود وظیفه دانستم که از نزدیک به این عزیزان خداقوت گفته و از زحمات شما جهادگران قدردانی و تشکر نمایم .

وی در ادامه گفت : کمبودها همیشه بوده و هست و دشمن نیز همواره از این نارسائی ها استفاده کرده و به کشور فشار وارد کرده است .

مشاور اجرایی و دبیر ستاد مرکزی اردوهای جهادی دانشگاهیان وزارت بهداشت تاکید کرد : فلسفه شکل گیری کانون اردوهای جهادی توسعه فرهنگ جهادی توسط سرمایه نیروی انسانی دانشگاهی است و امید داریم به تدریج بخشی از این نارسائی ها با همت جهادگران در بخش آموزش و فرهنگ سازی حل شود .

محمد تاج فرد در ادامه در خصوص اهمیت ورود به آموزش بهداشت دهان و دندان گفت : بحث بهداشت دهان و دندان یکی از مهمترین مسائلی است که نیاز به آموزش داشته تا از بروز بیماری های ناشی از عدم رعایت بهداشت دهان و دندان و اتلاف هزینه ها در این زمینه جلوگیری شود .

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تشکیل ستاد اردوهای جهادی و نقش آن در دانشگاه ها افزود : ستاد نقش موثری در ساماندهی ، شناسایی مناطق محروم و برنامه ریزی صحیح جهت بهره مندی کلیه روستاهای محروم به ویژه مناطقی که فاقد خانه بهداشت می باشند از دریافت خدمات انجام گرفته توسط جهاد گران خواهد داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار