مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سربیشه:

مشکل مسکن مهر حل می شود

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سربیشه گفت: مشکل کمبود فشار آب منطقه مسکن مهر سربیشه به زودی حل می شود.

کد مطلب: ۶۵۰۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ، محمد حسین بیزادی زاده مدیر امور آب و فاضلاب سربیشه گفت: عملیات امرآبرسانی و تامین آب بیش از 5000 مشترک آب در شهرهای مود و سربیشه بر عهده امور آب و فاضلاب و آب است.


بیزادی زاده افزود: اداره آب و فاضلاب آب شرب و بهداشتی شهروندان را به وسیله چهار حلقه چاه آب شرب که از کیفیت مناسبی برای شرب برخوردار است توسط بیست کیلومتر خطوط انتقال و استفاده از 2600 متر مکعب مخزن ذخیره ای،تامین مینماید.


وی ادامه داد: در شهرستان سربیشه در حال حاضر پروژه اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در حال اجرا می باشد و آینده در صورت تامین اعتبار، احداث تصفیه خانه فاضلاب سربیشه در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی می باشد.


مدیر امور آب و فاضلاب سربیشه خاطر نشان کرد: از پروژه های مهم و قابل توجه این امور احداث مخزن ذخیره و ایستگاه پمپاژ در جهت تامین آب مشترکین بخصوص در منطقه مسکن مهر سربیشه بوده که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.


او در پایان گفت: با توجه به فصل گرما و نیاز بیشتر شهروندان به آب شرب، تقاضا دارم در مصرف این ماده حیاتی نهایت صرفه جویی را نموده و در صورت بروز هر گونه مشکل و مشاهده اتفاق آب مراتب را به تلفن 122 امداد آب اطلاع دهند.

خبرنگارپانا:مهدی بیزادی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار