مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل خبرداد:

اجرای طرح احسان زائر در استان اردبیل

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: زائران خانه خدا می توانند در قالب طرح احسان زائر بخشی از هزینه ولیمه، احسان و انفاق خود را برای رفع مشکلات خانواده های نیازمند به کمیته امداد امام خمینی(ره) تحویل دهند.

کد مطلب: ۶۵۰۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، حسین دشتی با اشاره به اینکه طرح احسان زائر به منظور مشارکت حجاج برای کمک به نیازمندان اجرا می شود، گفت: در قالب این طرح حجاج می توانند در آستانه سفر به سرزمین وحی و مراسم حج ابراهیمی، از خانواده های تحت حمایت کمیته امداد دستگیری کنند .

وی با بیان اینکه سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ آماده دریافت نحوه و مقدار کمک رسانی حجاج به فقرا و نیازمندان است، افزود: کد آنی پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* نیز برای دسترسی هرچه آسانتر حجاج تدارک دیده شده است تا از این طریق کمک های خود را در اختیار خانواده های بی بضاعت قرار دهند .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل با اشاره به اینکه از تمامی حجاج دعوت می شود تا بخشی از هزینه های احسان و انفاق خود را به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اختصاص دهند، گفت: کمک های خیران با اولویت دستگیری از خانواده های ساکن در مناطق محروم و مرزنشین هزینه خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار