اعزام یک ورزشکار گیلانی به مسابقات جهانی اسنوکر

حامد ذره دوست ملی پوش گیلانی اسنوکر به مسابقات قهرمانی جهان در مصر اعزام شد.

کد مطلب: ۶۵۰۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،رئیس هیات بولینگ و بیلیارد گیلان گفت: تیم ملی اسنوکر ایران با هفت ورزشکار عازم کشور مصر شد تا در رقابت های جهانی اسنوکر حضور یابد که خوشبختانه یک ورزشکار از استان گیلان است.
سارنگ بزرگ چنانیاظهار کرد: رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان در رشته های اسنوکر شش توپ انفرادی و 15 توپ تیمی، با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از سراسر جهان تا روز نوزدهم مردادماه به میزبانی کشور مصر برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: حامد ذره دوست ورزشکار شایسته گیلانی، طی هفته گذشته موفق به کسب عنوان سوم اسنوکر شش توپ انفرادی و قهرمانی تیمی اسنوکر در جشنواره ورزش های بیلیاردی کشور در ارومیه شده بود.
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد گیلان یادآور شد: این ملی پوش گیلانی سال گذشته نیز در رقابت های جهانی در کشور قطر تا مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد .
در استان گیلان بیش از یکصد ورزشکار سازمان یافته ، در رشته ورزشی بیلیارد در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
***
در ادامه مسابقات بسکتبال قهرمانی نوجوانان دختر کشور در رشت ، تیم گیلان برابر کرمانشاه به برتری رسید.
تیم بسکتبال دختران نوجوان گیلان روز جمعه در این دیدار توانست با نتیجه 60 بر 48 برابر تیم کرمانشاه به برتری دست یابد.
تیم بسکتبال دختران نوجوان گیلان که در اولین دیدار خود نیز تیم خوزستان را شکست داده بود ، در این مسابقه نیز برتر از کرمانشاه ظاهر شد و با برتری برابر حریفش ، به دومین پیروزی متوالی خود در این رقابت ها دست یافت.
همچنین در دیگر دیدار برگزار شده این رقابت ها ، تیم های بسکتبال دختران نوجوان خوزستان و گلستان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم خوزستان با نتیجه 56 بر 41 حریف خود را شکست داد.
در گروه دوم از رقابت های بسکتبال قهرمانی دختران نوجوان کشور ، تیم های بسکتبال گیلان ، کرمانشاه ، گلستان و خوزستان که به صورت دوره ای در سالن اختصاصی بسکتبال مجموعه ورزشی 6 هزار نفره شهدای رشت با هم به رقابت می پردازند.
مرحله دوم رقابت های بسکتبال قهرمانی دختران نوجوان کشور به مدت دو روز در رشت ادامه خواهد یافت که در نهایت دو تیم برتر این گروه، به مرحله سوم رقابت های قهرمانی کشور صعود می کنند.
در مرحله دوم رقابت های بسکتبال قهرمانی نوجوانان دختر کشور ، 16 تیم در چهار گروه با هم رقابت می کنند.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته، در رشته ورزشی بسکتبال ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار