امام جمعه آستارا:

کابینه دوازدهم جوان و انقلابی باشد

امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: کابینه دولت دوازدهم باید جوان و با روحیه انقلابی باشد و برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم همت کند.

کد مطلب: ۶۵۰۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه آستارا در مصلی این شهرستان با اشاره به برگزاری آئین تنفیذ ریاست جمهوری افزود: رهبر فرزانه انقلاب رای مردم را تنفیذ و حجت الاسلام دکتر روحانی را به عنوان رئیس جمهوری دوازدهم ایران اسلامی منصوب کردند.
وی با اشاره به اینکه رای مردم با تنفیذ رهبری مشروعیت پیدا می کند، اضافه کرد: پرداختن به مشکلات اقتصادی و معیشتی، تعامل گسترده با ملت ها و دولت های دنیا به غیر از آمریکا و اسرائیل، حفظ عزت گذرنامه ایرانی و ایستادگی با اقتدار در برابر سلطه گران به خصوص در نقض برجام مطالبات رهبر معظم انقلاب از رئیس جمهوری است.
وی با اشاره به روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی اظهار کرد: مدعیان دروغین حقوق بشر، ناقضان اصلی آن هستند و جنایت های آمریکا در حق بشریت به خصوص در بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی ژاپن، بر هیچ کس پوشیده نیست.
خطیب جمعه آستارا با گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و تبریک روز خبرنگار تصریح کرد: خبرنگاران از اقشار تاثیرگذار در حوزه های دینی، سیاسی و فرهنگی هستند و نوشته های آنها مورد اعتماد مردم است.
حجت الاسلام حافظ نیا تعهد و تدین را از ویژگی های خبرنگاران ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: خبرنگاران در نوشتن خبر باید از بزرگ نمایی و سیاه نمایی پرهیز و به انعکاس واقعیت ها اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار