مراسم اختتامیه مسقف سازی فاز1 گلزار شهدای تبریز

آیین اتمام عملیات عمرانی فاز1 مسقف سازی گلزار شهدا و تحویل آن به اداره ی کل بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت ساماندهی قبور مطهر شهدا در گلزار شهدای وادیب رحمت تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۶۴۹۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی؛ آیین اختتامیه پروژه مسقف سازی فاز1 گلزار شهدا تبریز در مساحت 2500 مترمربع و با هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد تومان تحت نظارت مسئولین ناحیه 2 تبریز با حضور مسئولین شهری،خدام زحمت کش وادی رحمت و خانواده محترم شهدا،ایثارگران و جانبازان برگزار گردید.

بخشدار منطقه 2 که مسئول اجرای پروژه است طی سخنرانی فرکود:تادامه دادن راه و روش شهدا،امروز برای ما نوعی جهاد در مقابل استکبار و افراد کوتاه فکر است که سعی در دور نمودن جوانان کشورمان از شهدا و ولایت دارند.

نجفی با استناد به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر زمان شناس و موقعیت شناس بودن مردم تبریز ابراز کرد:مردم تبریز به خوبی می دانند که در مقتابل تهدیدات دشمن چگونه با شجاعت ایستادگی کرده و خط مشی نظامک را که همان خط مشی فاطمه زهرا (س) است دنبال کنند.

وی همچنین با اشاره به تبریز 2018 خطاب به مسئولین شهری گفت:جو تبریبز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام باید به صورتی برنامه ریزی شود که شاخصه ی اول در آن؛ایثار و روحیه شهادت طلبی مردم تبریز باشد.

احد فلاحی مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری تبریز گفت : فاز دوم این طرح نیز در ۷۵۰۰ مترمربع، با بکارگیری ستون های بتنی، سقف شیبدار و نمای کامپوزیت، با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در حال اجراست و پیشرفت فیزیکی آن بیش از 50 درصد است که تا دو ماه آینده افتتاح میشود.

در پایان مراسم نیز الواحی به رسم یادبود از طرق سازمان بنیاد شهید به مسئولین اجرایی پروژه و خانواده معزز شهدا اهدا شد.

خبرنگار: معصومه پیرو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار