جلسه هم اندیشی نمایندگان مجلس دانش آموزی گیلان برگزار گردید

مدیر سازمان دانش آموزی گیلان گفت: با تثبیت نقش شوراها و نمایندگان مجلس دانش آموزی میتوانیم حقوق دانش آموزی را به اثبات برسانیم .

کد مطلب: ۶۴۹۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گیلان،حجت قربان زاده گفت :مجلس دانش آموزی از ظرفیت بسیار بالایی برخورادار است وباتثبیت وشناساندن این ظرفیت در مدارس می شود کارهای بزرگی در جهت کمک به دانش آموزان وآینده سازان جامعه انجام داد.

وی همچنین بیان کرد:شما می توانیددر آینده علاوه براینکه یک دیپلمات سیاسی بشوید یک رجال سیاسی و شخصیت فرهنگی تاثیرگذار باشید. مصادیق فراوان داشته ایم که چنین افرادی در جامعه موقعیت ارتقا داشته و پیشرفت کرده اند و بالعکس هم بوده و این به ذات خودمان برمیگردد که تا چه اندازه میتوانیم تاثیرگذار باشیم و کسانی که مارا انتخاب کرده اند تا چه اندازه به ما افتخار کنند .

مدیر سازمان دانش آموزی گیلان گفت:کاری که قرار است شروع کنیم تشکیل مجموعه ای از فعالیت های مشترک و همکاری شما و کسانی است که پیش از شما بودند ودر واقع شماها محور کار و عصای دستمان در شهرستان هستید.

قربان زاده گفت:دو چیز باید محور کارمان بشود ، یکی اینکه مجلس از حالت نمادین خارج شود و شکل کاربردی به خود بگیرد که حلال بسیاری از مسائل خواهد بود ، و دیگر اینکه مسئولیت به شوراها در مدارس واگذار شود .

وی افزود:بعضی اختیارات به شوراها تفویض شود مثلازمانیکه بحث بوفه مطرح میشود برای شورای آن مدرسه کاری در نظر گرفته شود یا سرویس مدارس ومسائل دیگراز این قبیل، اگرقرار است شرح هزینه ای برای این موضوعات در نظر گرفته شود برای اعضای شورا هم در نظر گرفته شود و گزارش اعضا به مسئولین میتواند مدیر را فعال نماید.

قربان زاده با اشاره به اینکه هدف ما از این کار تثبیت نقش نمایندگان و شورا در مدرسه هاست گفت:این امر باعث می شودمدیر ملزم باشد که درباره ی موضوعات با اعضای شورا مشورت نمایند و کم کم فتح بابی برای مشارکت شما در تصمیم سازی های شهرستان خواهد شد .

مدیر سازمان دانش آموزی گیلان اظهار داشت:برگزاری کارگاه ها برای شورای دانش آموزی به شکل قطبی موثر خواهد بود و مدیرکل و معاونین باحضور در این جلسات، عظمت حضور شماها را خواهند دید .وموجی عظیم برای باور پذیری مجلس ایجاد خواهدشدو با کمک شما میتوانیم در اجرایی نمودن اهداف و توان اقتصادی و رسیدن به اهداف فرهنگی گام های بلند و مثبتی برداریم .

در پایان نیز با اهداء لوح تقدیر وهدایا به نمایندگان از آنها تقدیر وتشکر بعمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار