پس از گذشت ۲۰ سال؛

بیمارستان لامرد به رتبه درجه یک کشوری ارتقا یافت

رئیس بیمارستان لامرد گفت: در پی ارزشیابی که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شد، این بیمارستان بر مبنای شاخص های اعتبار بخشی از رتبه درجه 2 به رتبه درجه یک کشوری ارتقا یافت.

کد مطلب: ۶۴۷۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، رسول فهیمی در نشست خبری خود با خبرنگاران شهرستان لامرد با اشاره به رتبه بندی و اعتبار بخشی جدید بیمارستان لامرد، اظهار کرد: خوشبختانه در اعتبار بخشی و رتبه بندی جدید وزارت بهداشت و درمان، بیمارستان ولی عصر (عج) لامرد به عنوان بیمارستان درجه یک معرفی و در لیست بیمارستان های درجه یک کشور قرار گرفته است.


رئیس بیمارستان ولی عصر (عج) لامرد با بیان اینکه این مرکز درمانی از سال تاسیس خود تا سال 1395 در رتبه های سوم و دوم قرار داشته است، افزود: از دیماه سال گذشته ارزیابی های وزرات خانه ای آغاز شد که دو هیئت کارشناسی از استان های بوشهر و هرمزگان، ملاک ها و معیار های اعتبار سنجی در بیمارستان لامرد را ارزیابی کردند که خوشبختانه این مرکز درمانی بیشترین امتیاز نسبت به مراکز همجوار خود در استان فارس را کسب نمود و پس از گذشت 20 سال رتبه درجه یک کشوری را دریافت کرد.


وی با اشاره به اینکه تلاش پزشکان، جراحان و متخصصان در بخش های مختلف بیمارستان و نحوه خدمات سایر دست اندرکاران این مرکز درمانی و برخورداری از تجهیزات پیشرفته پزشکی، از دیگر معیارها برای ارتقای رتبه بیمارستان ولی عصر (عج) لامرد به درجه یک بوده است، خاطر نشان کرد: خوشبختانه ارتقای بیمارستان لامرد از درجه 2 به درجه یک می تواند بیش از 15 درصد به درآمد ماهیانه این مرکز درمانی کمک کند.


دکتر فهیمی تصریح کرد: با توجه به افزایش درآمد ماهیانه، سطح خدمات دهی بیمارستان لامرد نیز افزایش پیدا می کند و ما میتوانیم در مسیر رفاه هرچه بیشتر بیماران و همراهانشان گام برداریم.


بیمارستان ولی عصر لامرد در جنوبی ترین نقطه فارس قرار دارد و ماهیانه بیماران شهرستان های لار ، گراش ، مهر از استان فارس و پارسیان و عسلویه و کنگان نیز از استان های بوشهر و هرمزگان را پذیرش و به ارائه خدمات درمانی می پردازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار