معاون پرورشی و فرهنگی وزیر مطرح کرد:

انتقاد از روند تامین اعتبار برای اوقات فراغت دانش‌آموزان

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: متاسفانه دغدغه لازم برای تامین اعتبار اوقات‌فراغت دانش آموزان وجود ندارد.

کد مطلب: ۶۴۶۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مهدی فیض درگفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا در مورد تامین اعتبار هزینه کلاسهای تابستانی دانش‌آموزان عنوان کرد:اوقات فراغت تابستانی یکی از مهمترین برنامه ها محسوب می شود اما بودجه کافی برای این موضوع در نظر گرفته نشده و در اولویت قرار ندارد.
وی ادامه داد: معمولا الگوی بودجه مشابه سال های قبل برنامه ریزی می شود بنابراین امسال نیز بودجه کافی برای این مساله در نظر گرفته نشده است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: بودجه مختصری به مبلغ 2 میلیارد تومان برای مساله اوقات فراغت دانش آموزان در نظر گرفتیم که برای کمک به 25 هزار پایگاه موجود در سطح کشور است.
فیض عنوان کرد: برخی از پایگاه‌های اوقات فراغت در مناطق کمتر توسعه یافته امکانات محدودتری دارند و سعی شده تا این بودجه، بیشتر در چنین مناطقی هزینه شود.
وی با بیان اینکه هزینه کلاس‌های تابستانی ازمحل شهریه پرداختی خانواده ها تامین می شود، گفت: این مساله برای ما خوشایند نیست اما متاسفانه در الگوی تقسیم بودجه این مورد رعایت نشده است.
معاون پرورشی وفرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش بیان کرد: همانطورکه تامین بودجه برای 9 ماهه سال تحصیلی مهم تلقی می شود باید برای سه ماهه تابستان نیز این دغدغه را داشته باشیم تا وضعیت تامین اعتبار در شرایط بهتری قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار