دستگیری 3 سارق موتور سیکلت در خنداب

فرمانده انتظامي شهرستان خنداب گفت: در عملیات ماموران انتظامی خنداب سه سارق سابقه دار پس ازدستگیری به سرقت پنج دستگاه موتور سیکلت در این شهرستان اعتراف کردند.

کد مطلب: ۶۴۶۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا استان مرکزی به نقل از معاونت فرماندهی انتظامی استان مرکزی، عبدالرضا جودکی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در شهرستان خنداب موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وي با اشاره به شناسایی دستگیری یکی از سارقان در تحقیقات اولیه پلیس بیان کرد: متهم در بازجویی های پلیس به سرقت 5دستگاه موتور سیکلت با همدستی 2 تن از دوستان خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان خنداب با اشاره به دستگیری همدستان سارق در عملیاتی جداگانه ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

جودکی اظهار داشت: عدم توجه به توصيه هاي پليس و كوتاهي در استفاده از وسايل حفاظتي براي نگهداري از موتورسیکلت از عواملي است كه زمينه ساز بروز سرقت مي شود، لازم است شهروندان در پيشگيري از سرقت توجه به توصيه هاي پليس را مورد توجه قرار دهند.

وی سامانه 110 و 197 بسترهايي آسان در تعامل و ارتباط با پليس عنوان و ابراز داشت: شهروندان مي توانند در كليه ساعات شبانه روز گزارش هاي خود را از طريق تلفن 110 به مراكز پليس ارائه دهند و عملكرد كاركنان انتظامي را نيز از طريق تلفن 197 مورد نقد قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار