مدیر آموزش و پرورش رودان به پانا خبر داد:

آغاز بکار مهرپویان در راستای آموزش دانش آموزان روستایی رودان

مدیر آموزش و پرورش رودان از آغاز فعالیت جهادی دانشجویان جمعیت علمی جهادی مهرپویان در راستای ارتقای سطح علمی و آموزشی دانش آموزان در مناطق روستایی رودان خبر داد.

کد مطلب: ۶۴۵۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد

نادر صفایی دهبارز در گفت و گو با خبرنگار پانا هرمزگان گفت: جمعیت علمی جهادی دانشجویان با هدف ارتقاء سطح علمی و آموزشی و توانمند سازی دانش آموزان با استعداد و محروم از امکانات آموزشی در مقاطع دبستان تا متوسط دوره دوم، در سطح روستا ها به صورت خدمات کاملاً رایگان آغاز به کار کرده است.

وی افزود: اعضای این گروه دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر کشور هستند که در قالب یک گروه جهادی فعالیت خود را به منظور زدودن محرومیت از چهره مدارس روستایی و پرورش استعدادهای بالقوه به کار گرفته اند.

مدیر آموزش و پرورش رودان عنوان کرد: برگزاری کلاس های تقویتی، ایجاد کارگاه های مشاوره و برنامه ریزی درسی، دایر نمودن دوره های آموزش خانواده، برگزاری دوره های کتابخوانی، اردوهای علمی-آموزشی و دوره های مختلف فرهنگی، برگزاری مسابقات علمی، تجهیز کتابخانه‌ها و کلاس های درسی مدارس روستایی، بورسیه تحصیلی دانش آموزان با استعداد و سخت کوش و همچنین اهدا وسایل کمک آموزشی به دانش آموزان از جمله اهداف این گروه جهادی است.

وی با بیان اینکه جمعیت جهادی مهرپویان برنامه های اجرایی خود را به صورت هفته ای اجرا می کند، بیان کرد: در نخستین قدم این گروه جهادی، دبستان شهید قویدل با همت و تلاش اعضای این تیم در پایه اول رنگ آمیزی، تجهیز و نیز طرح نشاط در محیط آموزشی این دبستان اجرا شد.

این مسئول یادآور شد: جمعیت علمی جهادی مهرپویان در نظر دارد رنگ آمیزی آموزشگاه شش کلاسه استثنایی ایثار بخش جغین را در برنامه هفته پیش رو اجرا کند.

صفایی خاطر نشان کرد: جمعیت علمی جهادی مهرپویان آمادگی خود را به منظور جذب افرادی که توانایی تدریس، آموزش و مشاوره دانش آموزان را دارد اعلام کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار