معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور عنوان کرد:

تحقق اقتصاد مقاومتی، نیازمند عزم جدی همه مردم و مسئولين

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور که در جلسه شورای اداری استان خراسان جنوبي سخن مي گفت، با بيان اين مطلب افزود: تأکيد مقام معظم رهبري در سالهاي اخير به مسأله اقتصاد، نشان دهنده تأثير عميق آن، بر بخش هاي مختلف فرهنگي و اجتماعي است.

کد مطلب: ۶۴۲۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی،شهيندخت مولاوردي گفت: تصور برخي افراد اين است که دولت به تنهايي مسئول امر تحقق اقتصاد مقاومتي درجامعه مي باشد؛ اين درحاليست که تحقق اين امر نيازمند تلاش، همدلي و مشاركت همه قوا ، مسئولين و مردم است .

وی افزود:دولت باید سکاندار کشتی مديريت کشور باشد، نه پارو زن و نبايد انتظار داشت دولت بار همه بخشها را به دوش بكشد.


وی خاطرنشان ساخت: اختلاف نظر و دیدگاه نه تنها نباید در جهت عقب انداختن دولت از انجام برنامه هاي خود باشد؛ بلکه بايد در جهت خدمت بيشتر و در راستاي توسعه کشور باشد و انشاالله به مرحله اي برسيم که اختلاف نظرها و ديدگاهها به حداقل برسد.


وی با تاکید بر اینکه دولت تا پايان سال در راستاي اجراي منويات مقام معظم رهبري گام هاي مهمتري برخواهد داشت، افزود: رشد پايدار در برنامه ششم الزاماتي را دارد که با شعار دادن و مباحث تئوري صرف نمي توان به آن دست يافت.


مولاوردی با اشاره به تأثیر سوء مدیريت ها و تحريم هاي ظالمانه در اقتصاد کشور در دولت قبل، گفت: اين موارد باعث ايجاد شکاف هاي عميق اجتماعي شد.


وی ادامه داد: امروز نیاز کشور ما رشد سرمایه گذاري و امنيت سرمايه و انتقال دانش است.


مولاوردی افزود: بهبود فضای کسب و کار از جمله برنامه های ششم توسعه واهداف مهم دولت است که با تشكيل كارگروه كارآفريني به اين مهم دست خواهيم يافت.


معا‌ون رییس جمهور در امور بانوان و خانواده ادامه داد: ابلاغ برنامه های اشتغال از جمله اقدامات موثر در حوزه اقتصادي خواهدبود که در دست اقدام است.

مولاوردی بیان داشت:ازبین بردن فقر و بيکاري از اولويت هاي ديگر رئيس جمهور و دولت دوازدهم مي باشد که ۲۵ درصد تا پايان برنامه ششم بايد کاهش يابد و اين موضوع با اجراي برنامه هاي مختلف، باجديت در حال پيگيري است.

وی افزود : علی رغم پیشرفت هايي که داشتيم در منطقه نتوانستيم جايگاه مناسبي به دست بياوريم که دراين زمينه نياز به باز خواني برخي برنامه ها داريم.


وی گفت : تفاوت و تنوع موجود در جامعه بزرگ ایران را باید به رسميت بشناسيم و از آن براي توسعه کشور بهره ببريم.
مولاوردی با انتقاد از اینکه نقش جوانان در پست های مديريتي کشور سالهاست ناديده گرفته شده است، ادامه داد: بايد واقعيت هاي دنياي جديد را پذيرفت و طوري زيست که هم امروزي و هم ديندار بود.


معا‌ون رییس جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: همه مد نظر داشته باشيم که حذف يکديگر. امكان پذير نبست بلكه با همدلي و اتحاد در استانه ۴۰ سالگي انقلاب اسلامي بايد به سمت پختگي و ارتقاء توسعه و حل مشكلات گام برداشت.

وی با اعلام این خبر که زمبنه تحقق چند لایحه تامين اجتماعي پيش بيني شده است، افزود : بيمه زنان خانوار از جمله برنامه هاي اين طرح است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار