مسئول انجمن و کمیته استعدادیابی فدراسیون تنیس روی میزکشور:

مدرسه قهرمان باعث افزایش کیفیت مسابقات ورزشی دانش آموزی شده است

مسول انجمن و کمیته استعدادیابی فدراسیون تنیس روی میز کشور گفت: مدرسه قهرمان باعث شده است که تعداد تیم های شرکت کننده در بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر بیشتر شود و این امر خود دلیلی بر موفق بودن طرح مدرسه قهرمان است.

کد مطلب: ۶۴۰۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، مصومه اکبری در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور افزود : برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزی در سطح کشور فرصت مناسبی برای شناخت استعدادهای پنهان در بین دانش آموزان و شرکت در مسابقات برون مرزی است.

وی بیان کرد: امسال 26 تیم در این مسابقات شرکت داشته اند که در روز اول مسابقات بخش انفرادی 115 ورزشکار در یک جدول 128 نفره به صورت تک حذفی رقابت کردند و در نهایت 8 بازیکن برتر در یک جدول حذفی پیشرفته برای کسب مقام اول تا هشتم به رقابت پرداختند.

مسول انجمن و کمیته استعدادیابی فدراسیون تنیس روی میز کشور اظهار داشت: روند برگزاری مسابقات بسیار رضایت بخش بوده و کیفیت مسابقات و کادر داوری از سطح مطلوبی برخوردار است همچنین برای اولین بار در تاریخ مسابقات کشور تنیس روی میز روز اول بخش انفرادی ،روز دوم دوبل و روز سوم مسابقات تیمی برگزار شد.

اکبری ابراز داشت: با توجه به اینکه هر تیم تنیس روی میز کشور از 5 بازیکن تشکیل شده و دو نفر از آنها ذخیره هستند این طرح که در روزاول همه بازیکنان مسابقه بدهند مورد استقبال مربیان و بازیکنان قرار گرفت و مهمتر اینکه مربیان، بازیکنان با شرکت در رقابت انفرادی خودشان را محک زدند.

وی گفت: فدراسیون تنیس روی میز کشور محقق را به عنوان استعدادیاب این دوره از مسابقات اعزام کرده است که علاوه بر مشاهده تمام بازی ها یک سری تست را هم از ورزشکاران شرکت کننده این دوره از مسابقات بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار