رئیس اداره سلامت وتندرستی آموزش و پرورش استان به پانا خبر داد:

برگزاری مرحله استانی طرح ملی دادرس با شرکت800 دانش آموز آذربایجان شرقی

رئیس اداره سلامت وتندرستی آموزش و پرورش استان گفت: مرحله استانی پنجمین طرح ملی دادرس با عنوان دانش آموز آماده برای روزهای سخت در 21 و 22 تیرماه در تبریز برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۳۹۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد

داریوش حکیمی در گفت و گو با خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، گفت: مرحله استانی پنجمین طرح ملی دادرس با عنوان دانش آموز آماده برای روزهای سخت در 21 و 22 تیرماه در اردوگاه الغدیرتبریز برگزار می شود.

رئیس اداره سلامت وتندرستی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه مرحله استانی پنجمین طرح ملی دادرس با حضور 24 تیم از سراسر شهرستان های استان برگزار می شود افزود: تیم های حاضر در این مسابقات در قالب گروههای 14 نفره در این مسابقات شرکت خواهند نمود.

وی در ادامه با بیان اینکه این طرح با شرکت800 دانش آموز (400 پسر و400 دختر) دوره متوسطه اول استان برگزار می شود تصریح کرد: 21 تیرماه دانش آموزان دختر و 22 تیرماه دانش آموزان پسر در قالب تیمی باهم به رقابت خواهند پرداخت و تیم های منتخب در همان روز توسط داوران برگزیده ومعرفی خواهند شد.

رئیس اداره سلامت وتندرستی آموزش و پرورش استان عنوان کرد: این مسابقات در قالب ایستگاههای مختلف حمل مصدوم، اطفاء حریق، احیای قلبی وریوی، چادر زنی و آزمون کتبی از دانستنی های علمی دانش آموزان برگزار خواهد شد.

حکیمی در ادامه اظهار داشت: این طرح در 5 مرحله آموزشگاهی، منطقه ای، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود که در این مرحله گروههای برگزیده مرحله استانی بعنوان نماینده آذربایجانشرقی به مسابقات کشوری که در شهریورماه امسال در بندر انزلی برگزار خواهد شد عازم می شوند.

وی از ایجاد کمپین های نه به زباله های تجزیه ناپذیر توسط دانش آموزان دادرس و دوستدار محیط زیست در این مراسم خبر داد و افزود: در این مسابقات همچنین از دانش آموزان محجبه دادرس در المپیاد به مناسبت روز عفاف و حجاب توسط مسئولین استانی تجلیل خواهد شد.

حکیمی در پایان یاد آور شد: مراسم افتتاحیه این مسابقات با حضور مسئولان کشوری واستانی و با اجرای برنامه های متنوع آموزشی، فرهنگی وهنری راس ساعت 9:30 روز 21 تیرماه در اردوگاه الغدیر برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار