محمود افشاردوست در گفت و گو با پانا:

انتظار داشتیم جوانان در بین 4 تیم اول باشند/کولاکوویچ سرمربی می ماند

دبیر فدراسیون والیبال گفت: تیم جوانان آینده دار فدراسیون والیبال هستند و بیشتر از کسب مقام پنجمی توقع داشتیم.

کد مطلب: ۶۳۹۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد

محمود افشاردوست در گفت و گو با خبرنگار پانا درباهره عملکرد ملی پوشان جوان و کسب عنوان پنجمی جهان گفت: عملکرد بازیکنان به نسبت خوب بود هر چند که ما انتظار داشتیم تیمی که اینده دار والیبال است و قرار است در اینده جا پای تیم بزرگسالان بگذارد به مراتب بهتر کار کند اما همیشه نقطه ضعف هایی در هر مسابقه است که بعد از آن در مورد ان باید تلاش کنیم و موانعش را حل کنیم.

وی گفت: عنوان پنجمی در جهان خوب است البته که همانطور گفتم دوست داشتیم تیم جزو چهار تیم اول باشد اما متاسفانه باخت به کوبا این امتیاز ویژه را از ما گرفت. تیم جوانان تاکنون این سومین بار است که به عنوان پنجمی رسیده و پیش از این تنها یک بار فقط سومی جهان را به دست اورده است. تیم های والیبال ما در این مدت اخیر در مسابقات مختلف زیادی حضور داشتند، تیم بزرگسالان که در لیگ جهانی چندان خوب کار نکرد و حالا جوانان که پنجمی جهان را به دست اوردند با این حال این نتیجه رضایت بخش بود. امیدوارم کادرفنی نقاط ضعف خودشان را بشناسد و این بار از تیم جوانان راجع به حضور در چهارتایی اول صحبت کنیم.

افشاردوست همچنین به تمرینات تیم ملی بزرگسالان اشازه کرد گفت: برنامه ریزی ها برای انتخابی قاره جهان برگزار می شود با کولاکوویچ هم چندبن مورد جلسه خواهیم داشت تا نقاط ضعف را پیدا کنیم. این مربی در تیم ملی خواهد ماند و همچنان مانند گذشته کارش را با اقتدار انجام می دهد. صرفا نمی توانیم به خاطر یک مسابقه مربی در حد و اندازه او را کنار بگذاریم.

افشاردوست در پایان گفت: تیم بانوان هم هفته گذشته با انتخاب سرمربی وضعیتشان را مشخص کردیم اماواقیت امر این است که بانوان ضعیف اند و بیشتر از این ها باید توجه به انها کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار