جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

طرح یاوران ولایت بهترین فرصت برای تقویت زمینه‌های تربیتی و آموزشی است

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت:. طرح ملی یاوران ولایت دانش‌آموزی بهترین فرصت برای ایجاد زمینه‌های تربیتی و آموزشی در کشور است.

کد مطلب: ۶۳۸۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، سردار فرهنگ مستعد درجلسه ستاد طرح ملی یاوران ولایت سازمان بسیج دانش‌آموزی در سالن اجتماعات سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهارداشت: دانش‌آموزان امروزی باید در مسیر انقلاب قرار بگیرند و آنچه که در مدارس و اردوهای تربیتی می‌آموزند باید با محوریت فرهنگ ایرانی اسلامی و انقلاب اسلامی باشد .

مستعد با اشاره به این‌که طرح ملی یاوران ولایت دانش آموزی بهترین فرصت برای ایجاد زمینه های تربیتی و اموزشی کشور است افزود: با برگزاری این طرح باید زمینه را برای تربیت دانش آموزان کارآمدوسالم فراهم نمود تا دانش آموزان بتوانند آموخته‌های خود را در این طرح در جامعه به ویژه مدارس به خوبی عملیاتی کنند .

وی از بسیج شدن تمامی دستگاه‌های اجرایی سپاه استان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این دوره تربیتی و فرهنگی طرح یاوران ولایت در مرداد ماه سال 96 خبرداد وافزود:همه اقشارمختلف بیسج و دستگاه‌های اجرایی استان باید خود را آماده برگزاری این رویداد آموزشی، تربیتی و فرهنگی بکنند .

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: طرح ولایت بسیج دانش آموزی باید بیشتر با برنامه‌های تفریحی که موجب شور و نشاط در بین دانش آموزان می‌شود همراه باشد و درکنار آن به برنامه های آموزشی و تربیتی پرداخته شود .

مستعد افزود: تمامی برنامه‌های فرهنگی مستندسازی، پوشش خبری، مجری گری وغیره در این اردوی تربیتی 12 روزه باید با استفاده از خود دانش آموزان شرکت کننده در طرح یاوران ولایت که به عنوان فرماندهان پیشگام در مدارس سراسراستان فعالیت خواهند کرد، انجام شود تا از هم اکنون با چگونگی فعالیت‌های فرهنگی و مدیریتی در مدراس آشنا شوند .

وی با اشاره به اهمیت حضور خانواده‌ها در طول ارودهای طرح یاوران ولایت در اردوگاه مقدس اردبیلی افزود: این امر موجب تشویق و ترغیب دانش آموزان حاضر در اردوهای طرح یاوران می‌شود .

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: استفاده از وسایل ورزشی، برگزاری مسابقات ورزشی و غیره از جمله برنامه‌های است که می تواند در پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان شرکت کننده در طرح یاوران ولایت تاثیرگذار باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار