معاون فرماندار رودان به پانا خبرداد:

احداث 9 پروژه حوزه بهداشت و درمان در رودان

معاون فرماندار رودان از احداث 9 پروژه حوزه بهداشت و درمان در رودان خبرداد.

کد مطلب: ۶۳۸۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد

کورش نیک طبع در گفت و گو با خبرنگار پانا از هرمزگان، با اشاره به اهتمام دولت به بحث سلامت جامعه و اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور گفت: هدف ما نیز حرکت در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت و بهره مندی آحاد جامعه از خدمات بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف شهرستان رودان است.

وی افزود: در راستای اجرای موافقت نامه وزیر بهداشت و درمان و استاندار هرمزگان 249 پروژه بهداشتی در سطح استان هرمزگان احداث خواهد شد.

معاون فرماندار رودان عنوان کرد: در شهرستان رودان احداث 9 پروژه در دستور کار قرار گرفته است و با انجام هماهنگی های لازم محل واگذاری سه قطعه زمین برای اجرای سه پروژه مشخص شده است.

نیک طبع بیان کرد: این اراضی در مرکز شهر رودان است، قطعه اول بعد از مجتمع اداری برای احداث ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دو قطعه دیگر در محل ابتدای بلوار آیت الله خامنه ای و ظلع شمالی محله بند ملا برای احداث پایگاه بهداشتی و درمانی شهری در نظر گرفته شده است.

وی یاد آور شد: سهم حوزه بهداشت و درمان از اراضی شهری رودان 10 درصد است و با احتساب این واگذاری ها تاکنون به 13 و 7 دهم درصد رسیده است.

نیک طبع خاطر نشان کرد: در راستای بهره مندی عادلانه شهروندان رودانی از طرح های حوزه ها سلامت این پروژه ها در نقاط و محلات مختلف شهرستان اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار