دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سمنان:

۷۰۰۰ نفر در استان سمنان عضو انجمن معتادان گمنام هستند

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: هفت هزار نفر از معتادان بهبود یافته استان عضو انجمن‌های معتادان گمنام هستند که در قالب ۷۰ گروه فعالیت می‌کنند.

کد مطلب: ۶۳۷۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از سمنان، محمدحسین همتی عصر جمعه در گردهمایی انجمن معتادان گمنام استان سمنان به میزبانی سالن ورزشی مرکز علمی کاربردی رسول اکرم (ص) دامغان با اشاره به ساماندهی هفت هزار معتاد بدون نام در استان، بیان کرد: در سطح جامعه ۸۰۰ نوع مواد مخدر و روان‌گردان وجود دارد که وجود آنها جامعه را تهدید می‌کند که برگزاری جلسات ماهانه توسط انجمن‌ها می‌تواند راهی برای دوری از آسیب‌های مواد مخدر باشد.

وی بابیان اینکه ۹درصد از معتادان کشور را خانم‌ها تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: دشمن با برنامه‌ریزی دانش آموزان و دانشجویان ما را به سمت‌وسوی کشیدن آنان به مواد مخدر را هدف قرار داده و ما باید تلاش کنیم این قشر از جامعه از این بلا و آسیب خانمان‌سوز نجات دهیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اهداف و برنامه‌های دشمنان این است که مراکز تولیدی ما را نیز به سمت مواد مخدر بکشاند که باید در این راستا هوشیار و با این هدف دشمن مقابله و مبارزه کنیم.

همتی با اشاره به فعالیت کمپ درمان معتادان در استان سمنان، تأکید کرد: به‌طور میانگین ۱۰۰ نفر از معتادان برای درمان و ترک اعتیاد در مراکز درمان می‌شوند.

وی در خاتمه گفت: برگزاری نشست‌های انجمن معتادان گمنام در استان سمنان نشان از پاکی و رهایی از معضل خانمان‌سوز اعتیاد به مواد مخدر است که باید این حرکت زیبا و ارزشمند بیش از گذشته تقویت شود.

گردهمایی انجمن معتادان گمنام استان سمنان برای نخستین بار به میزبانی دامغان باهدف و شعار رساندن پیام به معتادی که هنوز در عذاب است برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار