مدیر کل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل:

۱۰۰ پروژه آبرسانی در روستاهای استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر کل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت: ۱۰۰ پروژه آبرسانی در سالجاری در سطح استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد مطلب: ۶۳۷۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، محسن قنبری در جلسه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی که در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد اظهار کرد: سال گذشته سهم استان از صندوق توسعه ملی در بخش آب و فاضلاب روستایی ۲۹ میلیارد تومان بود و امسال این میزان به ۳۰ میلیارد تومان رسید که با این میزان ۱۰۰ پروژه در سطح استان به بهره‌برداری خواهد رسید .

وی گفت: در این پروژه عملیات آبرسانی به ۱۲ روستای شهرستان‌های خلخال و کوثر انجام خواهد گرفت که جمعیتی بالغ بر ۸ هزار نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد .

مدیر کل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل با اشاره به اینکه این پروژه در اکثر نقاط استان عملیاتی می‌شود تصریح کرد: این عملیات در ۲۱ روستای شهرستان‌های سرعین، نیر و نمین نیز ادامه خواهد یافت و حدود ۱۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد .

قنبری با تاکید بر اینکه این عملیات می‌تواند در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در روستاهای استان موثر باشد افزود: ۱۴ روستا در شهرستان مشگین شهر و ۸ روستا نیز در شهرستان گرمی تحت پوشش این طرح هستند .

وی بیان کرد: مشکل اصلی در شهرستان پارس‌آباد تامین آب پایدار است که با اجرایی شدن این طرح در ۳۶ روستا جمعیتی در حدود ۷ هزار نفر در این منطقه تحت پوشش قرار می‌گیرند و مشکل آب پایدار در این منطقه حل می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار