معاون آموزشی آموزش و پرورش دلیجان به پانا خبر داد:

افزوده شدن 6 رشته جدید به هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش دلیجان

معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان دلیجان گفت: 6 رشته جدید به هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش دلیجان در سال تحصیلی 97-96 اضافه می شود.

کد مطلب: ۶۳۷۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد

مهدی دلاوری در گفت و گو با خبرنگار پانا آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، افزود: این مهم در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و توسعه متوازن رشته های فنی حرفه ای و کاردانش صورت می گیرد.

وی ادامه داد: آموزش نیروی کارآمد متناسب با نیازهای بازار کار و ارتقاء توان کارآفرینی دانش آموزان در سند تحول بنیادین صورت گرفته و در ساختار جدید نیز به این مسئله توجه ویژه ای شده است.

معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان دلیجان بیان کرد: رشته های مدیریت خانواده، معماری داخلی، موسیقی، کامپیوتر (فنی) و فتوگرافیک جهت هنرجویان هنرستان فدک اندیشه و رشته های تعمیر موبایل و موسیقی جهت هنرجویان هنرستان شهید هاشمی نژاد برای سال تحصیلی آینده اضافه خواهد شد.

دلاوری با اشاره آغاز ثبت نام و هدایت تحصیلی دانش آموزان از دهم تیر ماه اظهار داشت: ثبت نام هنرجویان هنرستان ها در شهرستان دلیجان بدون محدودیت جغرافیایی انجام می شود و دانش آموزان علاقمند به رشته های فنی حرفه ای و کاردانش می توانند در این مدارس بر اساس ضوابط و مقررات ثبت نام نمایند.

شهرستان دلیجان دارای 2 آموزشگاه فنی حرفه ای و کاردانش پسرانه شهید هاشمی نژاد و ابن سینا و 2 آموزشگاه دخترانه فدک و اندیشه با رشته های حسابداری، دستیاری طراحی لباس ویژه دختران و جوشکاری، خودرو، حسابداری، برق، عمران و کامپیوتر ویژه پسران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار