رئیس دادگستری ساوه در گفت و گو با پانا:

شهید بهشتی با نثار خون پاک خود انقلاب اسلامی را بیمه کرد

رئیس دادگستری ساوه گفت: شهید بهشتی و یارانش با نثار خون پاک خویش، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

کد مطلب: ۶۳۶۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد

هادی ملکی در گفت و گو با خبرنگار پانا باستان مرکزی، به مناسبت گرامیداشت روز قوه قضائیه و سالروز شهادت شهید بهشتی افزود: آنان پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم و با شهادت شان مسیر روشنی فرا روی دوستداران و شیفتگان انقلاب گشودند

وی اظهار داشت: قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری به عنوان رکن اساسی نظام، مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده‌دار است

رئیس دادگستری ساوه بیان کرد: در سه ‌ماهه امسال تاکنون 31 درصد پرونده‌ها به روش الکترونیکی ابلاغ شده که این مهم روند رسیدگی را سریع‌تر کرده و زمینه ارائه خدمات بیشتر را برای مردم از سوی دستگاه قضایی به همراه داشته است.

وی اضافه کرد: در سال گذشته تعداد پرونده مختومه 39 هزار و 758 فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سال 94 یک درصد افزایش داشته است.

رئیس دادگستری ساوه با اشاره به این‌که مدت‌زمان رسیدگی به پرونده در هر شعبه 20 تا 40 روز است، گفت: این در حالی است که در شهرهای دیگر مدت رسیدگی به هر پرونده حداقل 2 ماه بوده و در برخی کشورها به 6 ماه می‌رسد.

ملکی افزود: بر اساس نرم کشوری که برای رسیدگی به پرونده لحاظ شده شهرستان ساوه، جایگاه نخست در کشور را به خود اختصاص داده است.

وی گلباران گلزار شهدا، دیدار برخی کارکنان دادگستری ساوه با امام جمعه، نشست خبری با خبرنگاران، بازدید از زندان ساوه، ملاقات مردمی، سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه از مهم ترین برنامه های گرامیداشت هفته قوه قضائیه در ساوه عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار