عمادی در گفت و گو با پانا خبر داد:

دستگیری یک نفر بابت لو رفتن سوالات/نتایج امتحانات نهایی تغییرنمی کند

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش وپرورش با تاکید بر تغییر نکردن نتایج امتحانات نهایی، از پیگیری حقوقی مساله لو رفتن سوالات خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۶۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد

عبدالرسول عمادی در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا در خصوص آخرین وضعییت اعلام نتایج امتحانات نهایی دانش آموزان سال سومی متوسطه دوره دوم بیان کرد: مساله لو رفتن و فروش سوالات امتحانی صحت نداشته بنابراین تاثیری در نتایج امتحانات نخواهد داشت.

وی ادامه داد: در بسیاری از استان ها نتایج امتحانات اعلام شده و در مابقی استان ها نیز این کار طی روزهای آتی انجام می شود و پیش از این هم اعلام شده بود که تا 10 روز بعد از پایان امتحانات اعلام نتایج اولیه انجام می شود.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش وپرورش بیان کرد: دانش آموزان بعد از اعلام نتایج اولیه بلافاصله امکان اعتراض دارند و پس از مهلتی 10 روزه برای رسیدگی به این مساله نتایج نهایی اعلام خواهد شد.

عمادی همچنین از پیگیری حقوقی و قضایی مساله لو رفتن سوالات امتحانی خبر داد و گفت: مراجع ذیربط این مساله را دنبال می کنند و فروش سوالات امتحانی محرز نشده که بر این اساس معتقد هستیم هیچ دانش آموزی نتوانسته از سوالاتی که دقایقی پیش از شروع آزمون توزیع شده استفاده کند و حتی یکی از دانش آموزانی که ادعای فروش سوالات امتحانی را داشته و اکنون دستگیر شده امکان استفاده از سوالات و نمره قبولی را نداشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار