محموله اقلام خوراكي قاچاق در اراك توقيف شد

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: در عملیات پلیس آگاهی استان، یک محموله از اقلام خوراکی قاچاق به ارزش 760 ميليون ريال از يك دستگاه خودروي كاميون توقيف شد.

کد مطلب: ۶۳۴۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا استان مرکزی به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی، سید نورالدین حسینی افزود: روز گذشته ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در راستای مبارزه همه جانبه با معضل قاچاق، موفق به شناسایی یک محموله اقلام خوراکی قاچاق شدند.

وی ادامه داد: سرانجام با اجرای عملیاتی غافلگیرانه از سوی ماموران یک دستگاه کامیون حامل اقلام خوراکی قاچاق در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان اراک شناسایی، متوقف و در بازرسی از آن تعداد سه هزار و 120 عدد خمیردندان قاچاق، 720 عدد شکلات صبحانه، 26 هزار و 88 بسته تخمه شربتی، 324 عدد روغن ذرت و هفت هزار و 968 عدد انواع نوشیدني های خارجی قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی با اشاره به اینکه ارزش کالاهای مکشوفه 760 میلیون ریال است بیان کرد: این محموله از یکی از شهرهای جنوبی کشور بارگیری و به مقصد تهران حمل می شده است.

حسینی اظهار داشت: به علت عدم ارائه هرگونه مدارک گمرکي از سوي راننده، متهم پس از تشکیل پرونده در راستای سیر مراحل قانونی، به دستگاه قضایی معرفی شد.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير مجاز از جمله قاچاق و توزيع کالاهاي ممنوعه، توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طريق سامانه فوريت هاي 110 به به اطلاع پلیس رسانده تا در اسرع وقت با هنجارشكنان برخورد قاطع و قانوني صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار