مدیرعامل هلال احمر گیلان خبر داد:

اجرای طرح پیمان "پیشگیری از اعتیاد"در گیلان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان از اجرای طرح پیمان "پیشگیری از اعتیاد" توسط جمعیت هلال احمر این استان خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۴۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، مهدی ولی با اشاره به اجرای طرح پیمان گفت: جمعیت هلال احمر یک نهاد مردمی است که با جذب جوانان و علاقه مندان آموزشهای لازم را به آنان ارایه می دهد تا جامعه ای آماده با جوانانی با نشاط داشته باشیم .

وی با توجه به ایجاد بستر مناسب توسط هلال احمر با اجرای طرح های مختلف بیان کرد: جمعیت هلال احمر با برگزاری اردوهای آموزشی و فرهنگی ویژه جوانان علاقه مند زمینه را برای فعالیت های سالم آنان فراهم کرده که یکی از برنامه های 5 ساله هلال احمر کمک به آسیب های اجتماعی با توجه به حضور جوانان در این نهاد بزرگ مردمی است .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان اضافه کرد : در راستای اجرای این طرح 40 نفر از سر تیم های آموزش دیده عضو جوان با حضور در پارکها و اماکن عمومی مباحث لازم در خصوص جلوگیری از اعتیاد را به صورت چهره به چهره آموزش می دهند .

ولی پور گفت: در راستای اجرای این طرح تمامی کارکنان جمعیت هلال احمر گیلان در یک دور ه آموزشی یک روزه " با عنوان محافظت از خود و خانواده در برابر روان گردان ها و مواد مخدر "شرکت می کنند .

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی تکمیلی ویژه سر تیم های عضو جوانان ، برگزاری مسابقه مقاله نویسی با عنوان نه به اعتیاد ، اجرای تست قند و فشار خون توسط اعضای حاضر در طرح ، ثبت نام از متقاضیان علاقه مند در سامانه عضویت جوانان جمعیت هلال احمر کشور ، از دیگر برنامه های این طرح در هفته اول تیر ماه می باشد که توسط معاونت جوانان جمعیت هلال احمر اجرا می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار