سرپرست اداره ورزش و جوانان اردبیل:

سومین دوره المپیاد ورزشی زیر ۱۶ سال در اردبیل برگزارمی شود

سرپرست اداره ورزش و جوانان اردبیل گفت: سومین دوره المپیاد ورزشی زیر ۱۶ سال تیر ماه امسال در استان اردبیل برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۶۳۲۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، عوض نخست در نخستین جلسه برگزاری سومین دوره المپیاد ورزشی زیر ۱۶ سال استان اردبیل اظهار داشت: سومین دوره المپیاد ورزشی زیر ۱۶ سال تیر ماه امسال در استان اردبیل برگزار می‌شود و در حال حاضر تمامی تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه اندیشیده شده است .

وی افزود: برگزاری این دوره از مسابقات در شمال غرب کشور در دستور کار قرار داده شده و گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که مسابقات پیش‌رو به صورت استانی در شهرستان‌های منتخب برگزار شود و پس از آن نیز در پنج استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان و زنجان در ۱۵ رشته ورزشی شاهد برگزاری مسابقات خواهیم بود .

سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان اردبیل گفت: میزبانی سه رشته ورزشی ژیمناستیک، دو و میدانی و وزنه‌برداری در بخش آقایان و سه رشته ورزشی ژیمناستیک، ووشو و کاراته در بخش بانوان بر عهده استان اردبیل خواهد بود که امیدواریم با اقدامات انجام یافته بتوانیم این مسابقات را به بهترین نحو برگزار کنیم .

نخست بیان کرد: کم و کاستی‌هایی که در برگزاری مسابقات قبلی داشتیم مورد بررسی و مطالعه قرار گرفت تا بتوانیم حتی‌الامکان نواقصات و کمبودها را به حداقل برسانیم که خوشبختانه در حال حاضر با مشکلی در این زمینه روبرو نیستیم و آمادگی کاملی برای برگزاری مسابقات استانی و منطقه‌ای داریم .

وی تصریح کرد: انتظار ما از مسئولان و همکاران مربوطه این است که برای برگزاری مسابقات پیش رو همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند تا بتوانیم این مسابقات را به بهترین نحو برگزار کنیم و در این زمینه با هیچ مشکلی مواجه نشویم، چرا که توسعه ورزش در اردبیل برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار