رئیس کل دادگستری اردبیل:‏

بدون رعایت قوانین زیست‌محیطی دستیابی به توسعه پایدار محقق نخواهد شد

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: برای دستیابی به توسعه و حفاظت پایدار باید به دنبال رعایت قوانین زیست محیطی ‏در کشور باشیم.‏

کد مطلب: ۶۳۲۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی قاصدی، در دیدار با مسؤولان اراده حفاظت از محیط زیست استان اردبیل، اظهار کرد: استمرار حمایت‌ دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در زمینه حفاظت از حیات وحش و محیط زیست استان میراث گران‌بهایی است که بایستی اجرا و پایبندی به آن مورد تأکید قرار بگیرد .

وی با دعوت از آحاد مختلف جامعه برای اجرا و پاینبدی به قوانین، افزود: حمایت همه‌جانه دستگاه‌های مختلف اجرایی استان اردبیل و عمل به قوانین و مقررات مورد تأکید بوده و بدون پایبندی به قوانین و اجرای صحیح آن دستیابی به توسعه محقق نخواهد شد .

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: بدون توجه به قوانین زیست محیطی رسیدن به توسعه پایدار غیرقابل تصور بوده و بایستی ادامه فعالیت‌های کشاورزی، تولیدی و صنعتی بر اساس قوانین تدوینی در حوزه محیط زیست باشد .

در این دیدار رئیس اداره حفاظت از محیط زیست استان اردبیل نیز اظهار کرد: تداوم حمایت‌های قضایی از حوزه محیط زیست مورد انتظار بوده تا از هرگونه آسیب و زیان‌های احتمالی وارد شده توسط برخی از افراد جلوگیری به عمل آید .

محمد خداپرست با ارائه گزارشی از روند تحولات ایجاد شده در مسائل زیست محیطی استان اردبیل، افزود: از همکاری دستگاه‌های قضایی استان اردبیل در اجرای اصل پنجاهم قانون اساسی و توجه به منابع طبیعی استان تقدیر کرده و خواستار تداوم حمایت‌های موجود هستیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار