اختصاص 120 پایگاه ورزشی برای غنی سازی اوقات فراغت در استان مرکزی

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی از اختصاص 120 پایگاه ورزشی به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان امسال خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۲۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، مهدی دمنه در جلسه کمیته برنامه ریزی اوقات فراغت تابستان اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی، بر نقش مهم و موثر غنی سازی اوقات فراغت در آموزش مهارت های اجتماعی و شناسایی استعدادهای دانش آموزان تاکید کرد.

وی ادامه داد: غني سازي اوقات فراغت با فعاليت هاي ورزشی، ضمن تضمین سلامت جسمی و روانی دانش آموزان، نقش به سزایی در توسعه مهارت های ورزشی و ارتقاء سواد حرکتی در بین آن ها را دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی، با اشاره به تعامل خوب و سازنده این معاونت با سایر حوزه ها در آموزش و پرورش در زمینه برنامه ریزی جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان اظهار داشت: با ایجاد و توسعه کانون های ورزشی مدارس در ایام تابستان، ضمن استمرار فعالیت های تربیتی و شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی دانش آموزان، از امکانات ورزشی موجود در مدارس به منظور توسعه ورزش دانش آموزی بهره برداری می شود.

دمنه اعتماد و حسن ظن والدین نسبت به عملکرد اولیا مدارس در خصوص دانش آموزان را حساس و مهم دانست.

وی خاطر نشان کرد: مطابق با بررسی های صورت گرفته و طبق دستورالعمل های ابلاغی به مناطق، در طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان مدارس حاشیه شهر و سکونتگاه های غیر رسمی از اولویت برخوردار هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار