مهدی پاشازاده در گفت و گو با پانا:

گل نخوردن تنها راه پیروزی نیست/ ازبک ها با تمام توان به تهران آمده اند

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تنها راه پیروزی بر ازبکستان گل نخوردن نیست و باید برنامه برای گلزنی داشته باشیم چرا که تیم حریف بسیار جنگنده است.

کد مطلب: ۶۳۱۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد

مهدی پاشازاده در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره بازی امشب ایران مقابل ازبکستان گفت: ازبکستانی ها یکی از تیم های قدرتمند آسیا محسوب می شوند؛ اگر چه این تیم به لحاظ آماری در گروه ما از کره جنوبی پایین تر است اما به نظرم تیم منسجم و هماهنگی هستند و بازی امشب برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: تیم ملی قبل از رویارویی با ازبکستان بازی تدارکاتی با تیم مونته نگرو داشته و به لحاظ ساختار فنی این تیم شباهت زیادی به ازبکستان داشته است از طرفی تیم ازبکستان هم با تایلند بازی کرد و شرایط هر دو تیم به لحاظ آمادگی جسمانی در سطح بالایی است. ازبک ها فوتبال قدرتی دارند و این تیم همچنین یک خط دفاع کاملا منسجم و مستحکم دارد که عبور کردن از خط دفاعی این تیم کار ساده‌ای نیست. دست یابی به دروازه این تیم تلاش زیادی را می‌طلبد و باید برای گل زدن به این تیم برنامه داشت.

پاشازاده گفت: بازیکنان این تیم از فیزیک خوبی برخوردار هستند و همیشه سعی می کنند که در جنگ های تن به تن بر حریف غلبه کنند و نبض بازی را در اختیار بگیرند زیرا جنگنده بودن این تیم یکی از حربه های موفقیت ازبک هاست.

سرمربی نساجی مازندران در مورد وضعیت تیم ایران اظهار کرد: بازی با ازبکستان برای تیم ایران حکم بازی مستقیم دارد و تیم ما در صورت پیروزی به عنوان اولین تیم از گروه خود صعود می کند و از طرفی دیگری یکی از ویژگی های منحصر به فرد تیم ایران در این بازی بسته ماندن دروازه تیم ملی ایران است که تا به اینجای کار بهترین خط دفاعی را پیش رو داشته و اجازه گلزنی به هیچ کدام از تیم ها نداده است.ما یک آمار رویایی در تیم ملی داریم و نشان داده ایم که ایران در عمل بهترین خط دفاعی آسیا است. اما در این بازی تنها گل نخوردن برای ما مهم نیست و ما باید در کنار گل نخوردن، گل هم بزنیم.

پاشازاده افزود: اگر ایران برنده این دیدار باشد مستقیم به جام جهانی صعود می کند و همچنین ازبک‌ها هم تا حدود بسیار زیادی از رسیدن به جام جهانی مایوس می‌شوند. چرا که تکلیف اولین سهمیه این گروه مشخص شده است. با توجه به این شرایط به طور حتم ازبک ها با همه توان خود در این بازی به میدان می‌روند و همه داشته هایشان را رو می‌کنند. خوشبختانه این بازی در تهران برگزار می شود و ایران یک برتری دیگر هم به ازبکستان دارد و آن هم امتیاز میزبانی و حمایت هواداران است. البته اگرچه تیم ملی هم اکنون که در آستانه صعود به جام جهانی قرار گرفته‌است و به به احتمال بسیار زیاد هم مسافر جام جهانی خواهیم شد، اما دیگر این حضور در جام جهانی مردم ما را راضی نمی‌کند و باید در این مسابقات هم نمایش دلپذیری داشته باشند و حتی از گروه خود صعود کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار