به مناسبت فرارسیدن تولد کریم اهل بیت :

جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در قیامدشت برگزار شد

مصادف با پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان و ولادت امام حسن مجتبی(ع) مراسمی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) در شهرک قیامدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۶۳۱۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران؛ مراسم ولادت امام حسن مجتبی(علیه الاسلام) با سخنرانی حجت الاسلام موسوی و مدیحه سرایی رضا مردی و با حضور پرشور مردم مومن در مسجد امام حسن مجتبی(ع) قیامدشت برگزار شد.
در این مراسم که با قرائت قرآن و سخنرانی آغاز گردید، پس از ذکر چهارده صلوات، حجت الاسلام موسوی به بیان سخنانی در شرح مبحث چهل و چهارم صحیفه سجادیه درباب ورود به ماه مبارک رمضان وویژگی شب ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) پرداخت.
وی در رابطه با ماه مبارک رمضان عنوان کرد: در این ماه میشود گناهان را پایان داد، در باب دعای چهل و چهار صحیفه عرض شده است: ای خدای بزرگ ما را در این ماه و در این شبها جزو اهل خیر و اصحاب خیر قرار بده.
وی خطاب به مردم گفت: خدایا همانطور که این ماه به پایان میرسد گناهان ما را کم کن و از بین ببر و با سپری شدن روزهای پایانیش پی آمدهای گناهانمان را از ما برگیر، تا در حالی از ما بگذر که ما را از خطاها و لغزشها خالص نموده و از گناهان پاک فرموده باشی.
حجت الاسلام موسوی با توجه به ویژگی های امام حسن مجتبی(ع) افزود: کریم اهل بیت (ع)، زندگی بسیار ساده داشتند و هیچگاه تن به ذلت نمیدادندو امام حسن مجتبی(ع) هیچگاه فقیری را از در خانه رد نمیکردند.
/خبرنگار: فاطمه خلیل پور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار