امام جمعه تبریز:

حمله تروریستی تهران ناشی از ضعف و استیصال دشمنان در تحولات منطقه است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: اقدامات تروریستی تهران نشان از ضعف دشمنان نظام دارد.

کد مطلب: ۶۳۱۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌ های نماز جمعه تبریز با بیان اینکه حادثه تروریستی تهران در نتیجه عصبانیت آل سعود از شکست در سوریه و عراق بود، ادامه داد: تحرکات تروریستی تهران ناشی از ضعف و استیصال دشمنان نظام مقدس اسلامی در تحولات منطقه است.

وی سپس با اشاره به اینکه حرکت تروریستی در تهران در اراده و آرمان مردم تاثیری نخواهد گذاشت، ادامه داد: در آینده نزدیک شاهد نابودی گروهک تروریستی داعش در عراق و سوریه خواهیم بود.

آل هاشم با تاکید بر اینکه ایران در راستای منافع منطقه ای به راه خود ادامه خواهد داد، ابراز داشت: ملت ایران در طول ۳۸ سال گذشته با بحران‌های متفاوت روبرو بوده و اکنون آبدیده تر از آن سال ها شده است.

وی ضمن محکومیت حادثه تروریستی دیروز تهران، گفت: آل سعود از این حادثه پشتیبانی می کرد چرا که از شکست در سوریه و عراق و تداوم مقاومت های مردم یمن عصبانی شدند و این حادثه در نتیجه عصبانیت آنها بود.

امام جمعه تبریز سپس در خصوص تحولات منطقه گفت: مقاومت مردم یمن در برابر تجاوز عربستان ادامه دارد. مردم مسلمان این کشور با وجود مشکلات فراوان همچون وبا، به مقاومت خود در برابر تجاوز آل سعود ادامه می ‌دهند.

آل هاشم با اشاره به اینکه عربستان با پشتیبانی از تروریست ‌ها در یمن و تهران می ‌خواهد شکست خود را جبران کند، ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی بدانند ملت با همدلی ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه مردم ایران وحدت خود را حفظ می کنند و پشت همدیگر را خالی نمی ‌کنند، گفت: مردم مسلمان کشورمان همیشه به فکر مردم مسلمان و مظلوم جهان هستند.

وی سپس به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع برخی مسئولان اشاره کرد و گفت: رهبری به وحدت بین مسئولان و مردم تاکید زیادی داشتند و باید همگی به ندای رهبرمان لبیک بگوییم.

امام جمعه تبریز سپس با بیان اینکه مسئولان نباید هدف خود را راضی کردن قدرت های مستکبر قرار دهند گفت: باید هدف مسئولان راضی کردن مردم و تقویت عناصر فعال باشد.

وی سپس به اندیشه های امام راحل اشاره کرد و با تاکید بر ضرورت تبیین اندیشه های امام به جوانان گفت: تفکر امام خمینی همیشه زنده است.

آل هاشم با اشاره به اینکه همه باید در حفظ سیره عملی امام و جلوگیری از تحریف شخصیت امام خمینی تلاش کنیم، افزود: اگر حقیقتی مثل شخصیت امام بارها تکرار نشود و جزئیات آن ذکر نشود، امکان تحریف وجود دارد.

وی ادامه داد: بزرگترین درس امام(ره) روحیه انقلابی ‌گری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار