مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

افکار و اندیشه های امام(ره)در برنامه های آموزش و پرورش مدنظرقرارمیگیرد

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در برنامه هایی که آموزش و پرورش استان در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اجرا خواهد کرد، افکار و اندیشه های امام راحل مدنظر قرار می گیرد.

کد مطلب: ۶۲۹۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ،احمد ناصری در جمع اعضای شورای معاونین اداره کل آموزش وپرورش استان اظهار داشت: عظمت معنوی و تاریخی امام راحل به اندازه ای فرا گیر بود که سیاستمداران مختلف جهان بارها بدان اذعان داشته اند.

وی اظهارداشت: بدون شک سازماندهی مناسب و انتخاب و آموزش رانندگان سرویس مدارس توسط انجمن اولیا و مربیان در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثرخواهدبود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه تشکیل کلاس های آموزش خانواده جزو مجموعه اقداماتی است که پیوند آموزش و پرورش را با خانواده ها محکم می کند، تصریح کرد: این برنامه ها جزو مطلوب های آموزش و پرورش می باشد.

ناصری در ادامه، ظرفیت های ایجاد شده برای اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان 96 را بسیار خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: از تمامی امکانات اعم از ظرفیت های موجود در اردوگاه ها، کانون های تربیتی، سالن های ورزشی و پژوهشسراهای دانش آموزی استفاده شده است تا دانش آموزان با حضور در پایگاه های تابستانی بتوانند اوقات خوب و پرباری را پشت سر بگذارند.

وی ضمن تاکید بر حساسیت هدایت تحصیلی و ارائه گزارشی از فعالیت های انجام یافته در این خصوص در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: با اقداماتی که انجام شده است امیدواریم به هدفمان دست یابیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار