پیام تسلیت فرمانده ناجا قزوین به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره)

سردار "مهدی محمودی" فرمانده انتظامی استان قزوین طی پیامی سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۶۲۹۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا قزوین به نقل از روابط عمومی ناجا، در متن این پیام آمده است:

امروز ایران اسلامی علی رغم دسیسه قدرت های استکباری شرق و غرب، با اقتدار و سرافرازی نظام سلطه را در مجامع بین المللی به نقد می کشد و تمامی کشورها به عزت ملی و شرافت بین المللی ملت بزرگ ایران اذعان دارند که این امر مرهون حرکت عظیم مردم به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) است.

امام مظهر عینی حرکت عظیمی است که ملّت ایران آغاز و تاریخ خود را متحوّل کرد بنابراین ما وظیفه داریم با شناخت درست نقشه راه که مستلزم شناخت امام (ره) و مبانی فکری و مکتبی آن عزیز است در منظومه مکتبی امام راحل حرکت کنیم.

همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله) می فرمایند؛ امام با برانداختن بنای سلطنت موروثی ظالمانه و غیر عاقلانه و همچنین ایجاد یک حکومت و نظامی بر اساس اسلام، مصداق «جاهَدَ فِی اللهِ حَقَّ جِهادِه» است که درباره اولیای دین گفته می شود.

حرف اوّل مکتب فکری امام، ضدّیت با استبداد و استکبار بوده و منظومه‌ی فکری امام دارای خصوصیّات کامل یک مکتب فکری و اجتماعی و سیاسی است چراکه همه منطق او مبتنی بود بر توحید که زیربنای اصلی همه‌ تفکّرات اسلامی است.

تغییر مسیر تاریخ کشور ما به دلیل خصوصیّت ویژه این مکتب فکری که زنده، پویا و عملیّاتی و قابلیت تحقّق در میدان عمل بود.

امید است، ما نیز به عنوان پلیس این میهن عزت مند، مکتب امام خمینی (ره) را ذخیره گرانقدر ملی دانسته و تحت زعامت مقام عظمای ولایت، امام خامنه ای (مدظله) با حرکت در منظومه فکری و مکتبی امام به آرمان های مقدس او جامه عمل بپوشاینم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار