مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

زمینه برای تسهیل جریان ثبت نام در مدارس فراهم می شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تلاش می کنیم جریان ثبت نام در مدارس تسهیل پیدا کرده تافضایی آرام و بدور از تنش و استرس برای خانواده ها ایجاد کنیم.

کد مطلب: ۶۲۷۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، احمد ناصری در جلسه ستاد ثبت نام استان اردبیلبا بیان اینکه در ایام ثبت نام رفتار تکریم آمیز در برخورد با اولیا دانش آموزان مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: نظام اداری، نظام خدمت است، و دراین ایام که با تراکم مراجعه در حوزه های مختلف مواجه خواهیم بود، باید با حوصله و رفتاری احترام آمیز با مراجعه کنندگان برخورد کنیم.

وی با اشاره به ایجاد وحدت رویه و رسیدن به یک ادبیات واحد در ایام ثبت نام، خاطر نشان ساخت: این امر محقق نخواهد شد مگر اینکه معاونت ها و حوزه های مختلف ستادی و نیز نواحی و مناطق ، هماهنگی های بین بخشی را تقویت نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین به رعایت محدوده جغرافیایی در مدارس دولتی و نیز مشخص شدن میزان شهریه های مدارس غیردولتی تاکید کرد و یادآوری نمود: با توجه به بحث توزیع بین رشته ها که از ضروریات می باشد، اهتمام در ثبت نام پایه دهم مورد توجه خاص قرار گیرد.

ناصری همچنین حضور اولیا برای ثبت نام دانش آموزان در مقاطع میان پایه را ضروری ندانسته و گفت: مدارس می توانند در مقاطع میان پایه ثبت نام را بدون حضور اولیا انجام دهند، و فقط حضور اولیا برای ثبت نام در مقاطع اول ابتدایی، هفتم (دوره متوسطه اول )و نیز دهم (دوره متوسطه دوم )ضروری می باشد.

وی با بیان اینکه هدف حاکمیت جمهوری اسلامی ایران رضایت عمومی می باشد، یادآوری نمود: در ایام ثبت نام از اطلاع رسانی بموقع به اولیا دانش آموزان اجتناب نشود.

ناصری در پایان به ثبت دقیق آمار ثبت نام دانش آموزان در سیستم سنادوزارت آموزش وپرورش تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار