بازیگر نمایش «نمایندۀ ملت» در گفت و گو با پانا:

نظرات مختلف منتقدان را با دقت بررسی می کنم

بازیگر نمایش «نمایندۀ ملت» ضمن تقدیر از حضور منتقدان و اصحاب رسانه در کنار هنر نمایش، گفت: نظرات مختلف منتقدان را با دقت بررسی می کنم.

کد مطلب: ۶۲۷۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد

نیکی مظفری، بازیگر این نمایش، در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا، ضمن ابراز خرسندی از ایفای نقش در این نمایش، با اشاره به این امر که در نمایش نیز نقش دختر شخصیتی را ایفا می کند که پدرش بازیگری آن را به عهده دارد، گفت: این نمایش تجربۀ بسیار جالب و جذابی برای من بود و از هر لحظۀ آن استفاده می کنم و لذت می برم.

وی در ادامه محورهای کلی نمایش را مهم ترین محورهای بازتاب نظرات مخاطب به گروه دانسته و با اشاره به این امر که دوستانش همواره از کلیات این نمایش برای او سخن گفته اند، افزود: مخاطبان اثر با نظرات خود به ما انرژی داده اند و همواره با نقدهای سازندۀ خود راهگشای مسیر حرکت ما در نمایش «نمایندۀ ملت» بوده اند و من به شخصه علاقه مندم که نقدهای مختلف را بر روی آثارم بخوانم و بررسی های منتقدان در این حوزه را مطالعه و رصد کنم.

مظفری، با اشاره به این که نقد مخاطبان بر روی آثار نمایشی می تواند برای گروه تولید کننده سازنده باشد، ادامه داد: تا کنون بازخورد جدی و پررنگی از سوی مخاطبان دریافت نکرده ایم.

این بازیگر ضمن ابراز خرسندی از این امر که تا کنون استقبال مخاطبان از نمایش «نمایندۀ ملت» رضایت بخش بوده است، اظهار داشت: سوژۀ «نمایندۀ ملت» سوژۀ خوبی است، زمان نمایش طولانی نیست، فضای شادی دارد و از اواسط نمایش جنس کمدی آن تغییر کرده و به کمدی موقعیت تبدیل می شود و به نظر من به همین دلایل تا کنون این اثر با استقبال خوبی مواجه شده است.

وی با تأکید بر این امر که «نمایندۀ ملت» حرف های تازه، بدیع و جالبی را برای مخاطبان دارد، تصریح کرد: معتقدم که اصولاً یک نمایش از اواسط و روزهایی که به پایان نزدیک می شود، بیشتر در نگاه مخاطب جان می گیرد.

مظفری، ضمن تقدیر از حضور ارزشمند رسانه ها در کنار نمایش «نمایندۀ ملت» با اشاره به این امر که رسانه های مختلف با حضور در کنار این اثر به خوبی اخبار و اطلاعات مربوط به آن را پوشش داده اند، اظهار امیدواری کرد: شبکه های مجازی و رسانه ها به این نمایش کمک بسیاری کرده اند و امیدوارم در روزهای باقی مانده از اجرا با استقبال خوبی مواجه شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار