تجلیل از برگزیدگان هفتمین جشنواره جابر منطقه امامزاده

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه امامزاده ، هدف از برگزاری جشنواره برترین های آموزش ابتدایی را ایجاد انگیزه و تقدیر از برترین ها و گسترش فرهنگ تحقیق و پژوهش در میان دانش آموزان به ویژه در اجرای طرح جابر بن حیان عنوان نمود .

کد مطلب: ۶۲۶۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از بادرود ، در هفته اول خردادماه ، هفتمین جشنواره جابربن حیان با حضور برترین های استانی و منطقه ای در تالار فرهنگ و ادب بادرود برگزار شد .

حسین ماهیان رئیس اداره آموزش و پرورش ، هدف از برگزاری جشنواره برترین های آموزش ابتدایی را ایجاد انگیزه و تقدیر از برترین ها و گسترش فرهنگ تحقیق و پژوهش در میان دانش آموزان به ویژه در اجرای طرح جابر بن حیان عنوان نمود .

در این مراسم که امام جمعه و منتخبین شورای اسلامی شهر بادرود حضور داشتند ، از عوامل دو طرح برتر استانی ، دبستان 17 شهریور و دبستان شهید صفدری و برترین های منطقه ای با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد .

در این مراسم از زحمات سرگروه های آموزشی در سال جاری نیز تقدیر به عمل آمد.

اجرای نماهنگ توسط دانش آموزان مدرسه جابر بن عبدا... انصاری ، همخوانی سرود توسط نونهالان پیش دبستانی آفرینش و رقص با چوب توسط دانش آموزان دبستان فردوسی ، از دیگر برنامه های شاد دراین مراسم بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار