آزاد سازی خرمشهر نقطه عطف دفاع مقدس 8 ساله است

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: با همدلی و هماهنگی همه نیروهای اصیل انقلاب قادر به فتح خاکریزهای مختلف دشمن خواهیم بود.

کد مطلب: ۶۲۶۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گیلان،سرهنگ عباس بایرامی در مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر که در مسجد قدس رشت و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان برگزار شد، گفت: همه قدرتهای آن روز جهان پشتیبان رژیم صدام بودند و فتح خرمشهر با ایمان به خدا ، همدلی سپاه و ارتش و امدادهای الهی اتفاق افتاد.

وی با برشمردن 5 مرحله متفاوت در طول 8 سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در مراحل آغازین جنگ به علت ناهماهنگی ها و اختلافات داخلی بسیاری از شهرها به دست دشمن افتاد ولی در مراحل بعدی ، با حضور نیروهای مخلص و فداکار مردمی و انجام عملیاتهای سرنوشت سازی همچون : بیت المقدس، طریق القدس و فتح المبین بسیاری از شهرها باز پس گرفته شدند.

معاون هماهنگی سپاه قدس گیلان با اشاره به برخی برکات دفاع مقدس یادآور شد: باید دستاوردهای فرهنگی، علمی و فنّی دوران جنگ در مدیریت کشور مورد استفاده قرار گیرد.

بایرامی نقش آموزش و پرورش را در ترییت نیروهای مخلص و آماده فداکاری در طول 8 سال جنگ بی نظیر دانست و گفت: امیدواریم در زمانه کنونی هم ،نسل جوان با سلاح علم و اخلاق در برابر هجوم نرم دشمنان و در حفظ آرمانهای نظام و انقلاب پایدار باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار