جانشین قرارگاه ثامن الائمه خراسان:

امنیت امروز کشور به برکت خون شهدای عملیات فتح خرمشهر است

جانشین قرارگاه ثامن الائمه خراسان گفت:امنیت امروز کشور به برکت خون شهدایی است که در عملیات فتح خرمشهر ریخته شد.

کد مطلب: ۶۲۶۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازخراسان جنوبی ،سردار نوروزی جانشین قرارگاه ثامن الائمه خراسان بزرگ در جمع بسیجیان قاینات گفت:ا مروز این امنیتی که در کشور ما است به برکت خون های شهدای است که در عملیات فتح خرمشهر ریخته شد و ما باید قدر دان شهدا و خانواده های آنها باشیم .

سردار نوروزی در جمع بسیجیان شهرستان قاینات که به مناسبت سوم خرداد برگزار شد به حوادثی که از ابتدا ی انقلاب و بعد از آن رخ داد پرداخت و گفت:در سال 57 انقلاب اسلامی ایران با رهبری حضرت امام(ره) به پیروزی رسید و طاغوت و آمریکا را از ایران بیرون کردند.

نوروزی در ادامه افزود:ما در ابتدای انقلاب درگیر موضوعات داخلی از جمله گروهک های منافقین شدیم که با رهبری حضرت امام (ره) و همه نیرو های نظامی و انقلابی دست به دست هم دادند تا درون شهرها را از نفاق خالی کردند و آمریکا و طاغوت دیدند هیچ کاری را نمی توانند انجام دهند صدام را تجهیز کردند تا با همه امکانات به جمهوری اسلامی حمله کند. ایران توجه خود را از داخل به مرزها معطوف کرد و امام دستور داد صدامیان را از مرزها بیرون کنید. همه نیرو های داخلی سپاه،ارتش و بسیج دست بدست هم دادندو با وحدت به جبهه اعزام شدند و از سال 59 تا فتح خرمشهر 4 عملیات انجام دادیم اول عملیات ثامن الائمه دوم طریق القدس سوم فتح المبین و چهارم عملیات بیت المقدس بود.

جانشین قرارگاه ثامن الائمه خراسان افزود: ما در جنگ اتاق های فکر داشتیم که این عملیات ها را طراحی می کردند و ما توانستیم با این عملیات ها مناطق اشغالی کشورمان را از چنگال استکبار آزاد کنیم و با فتح خرمشهر صدام و استکبار شکست سنگینی خوردند ودیگر آمریکا نا امید شد و به صدام کمک نمی کرد.

نوروزی در پایان گفت: امروز هم ارتش و هم سپاه ما امکانات بسیار خوبی داریم و این امنیتی که در کشور ما است به برکت خون های شهدای است که در عملیات فتح خرمشهر ریخته شد و ما باید قدر دان شهدا و خانواده های آنها باشیم .

شایان ذکر است در پایان مراسم از رزمنده های عملیات غرور آفرین بیت المقدس با دادن لوح تقدیر قدر دانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار