مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

تشکل های دانش آموزی فرصت بسیار خوبی برای تقویت روحیه خودباوری است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت :تشکل های دانش آموزی فرصت بسیار خوبی برای تقویت روحیه اعتماد به نفس، خودباوری و مشارکت و همدلی در بین دانش آموزان است.

کد مطلب: ۶۲۶۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، نخستین نشست شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی در سال 96، باحضور مدیرکل آموزش و پرورش، معاون پرورشی وفرهنگی، معاون پشتیبانی ،مدیرسازمان دانش آموزی وکارشناسان سازمان دانش آموزی استان اردبیل تشکیل شد .

در این نشست مدیرکل آموزش و پرورش استان طی سخنانی به توانمندی دانش آموزان در ارائه طریق و راهکارها در مجموعه آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: تشکل های دانش آموزی فرصت بسیار خوبی برای تقویت روحیه اعتماد به نفس، خودباوری و مشارکت و همدلی در بین دانش آموزان است .

" احمدناصری" با اشاره به برگزاری نشست های صمیمی دانش آموزان با مسئولین استان گفت: خوشبختانه توانایی دانش آموزان اردبیلی ثابت شده است و اگر همراهی مسئولین و فرصت ابراز وجود برای دانش آموز مهیا باشد، استعدادها و مهارت های خارق العاده دانش آموزان را شاهد خواهیم بود .

وی در جمع اعضای شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی به لزوم اتصال برنامه های سازمان دانش آموزی با سایر نهادهاتاکید نمود و افزود: آموزش و پرورش بسترها را فراهم خواهد کرد و سازمان دانش آموزی با کمک نهادهای مردمی بسیار فعال و پویا به فعالیت های خویش ادامه خواهد داد.

گفتنی است: در این نشست پس از بحث وتبادل نظر در خصوص توزیع شیر مدارس ، همکاری با معاونت سواد آموزی ، توسعه وتقویت پایگاههای تغذیه سالم در مدارس،تقویت خبرگزاری پانا، تامین نیروی انسانی مناطق ونواحی وتشگیل کارگروه تامین منابع وخوداتکایی تصمیماتی اتخاذگردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار