روز حماسه و تبلور وحدت و انسجام ملت ایران

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در انتخابات گفت: حضور حداکثری مردم یقینا قدرت نظام را بالاتر می برد و توانمندی نظام را در برخورد با مسائل بیشتر می کند و این وحدت و یکپارچکی ملت ایران پاسخ صریحی به دشمنان کشور است.

کد مطلب: ۶۲۴۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، آیت الله اسدالله ایمانی امروز در حاشیه حضور در شعبه اخذ رای شماره 207 واقع در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) و در جمع خبرنگاران گفت: شرکت در انتخابات یک تکلیف است و با توجه به این که معتقد هستیم که عمل واجب را باید در نخستین فرصت انجام داد، اینجانب در نخستین ساعات اخذ رای در انتخابات شرکت کردم.

وی ادامه داد: طبیعی است که انتخابات به عنوان حق مسلم مردم است و حقی است که خدای متعال برای مردم تعیین کرده است چرا که ما در اسلام بیعت داریم و حق مردم بیعت است و امروز بیعت، همان انتخابات است پس انتخابات حقی است که خدای متعال برای مردم قایل شده و چیزی نیست که حکومت های غربی به ما هدیه داده باشند یا دیگران به ما اهدا کرده باشند.

وی با اشاره به شرایط منطقه خاورمیانه و رنج بردن مردم این کشورها از جنگ و خون ریزی گفت: امروز در محیطی امن و همراه با آرامش کامل و بدون تشنج در انتخابات شرکت می کنیم که نشان دهنده پیوند عمیق مردم، نظام و رهبری است.

وی بیان کرد: حضور حداکثری مردم یقینا قدرت نظام را بالاتر می برد و توانمندی نظام را در برخورد با مسائل بیشتر می کند.

آیت الله ایمانی گفت: دشمنانی که با سلاح تهدید معمولا با ما حرف می زنند بعد از هر انتخاباتی تا مدتی رعایت ادب و نزاکت دارند و حرکت عمومی مردم در آنها اثر می گذارد.

آیت الله ایمانی افزود: مسئله مهم این است که هر نظامی در دنیا و در منطقه با آرا ء مردم حرف می زند و انتخابات ما که نشان از مردم سالاری دینی است برای نظام یک وسیله است که با دنیا صحبت می کند و ازارتباط مردم با نظام می گوید و این همان دفاع مردم از نظام و شکل گیری انسجام درونی ملت است.

وی افزود: این وحدت و هماهنگی درونی ملت است و این چیزی نیست که در عرف بین الملل به راحتی بشود از آن عبور کرد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تاکید کرد: رابطه محکم و قوی یک ملت با دولت و با نظام از بهترین ارتباط هاست و جزء موثرترین اهرم های قدرت است که به خداوند آن را در اختیار جمهوری اسلامی نیز قرار داده است.

وی افزود: هر چند سال یکبار ما شاهد این حضور یکپارچه هستیم واین تجدید قوایی برای دولت است که تولید قدرت و بالا بردن توانمندی و کار و تلاش و کوشش را سبب می شود.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ساعت هشت صبح امروز جمعه آغاز شده است.

مردم استان فارس علاوه بر شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، از میان 17 هزار و 264 داوطلب برای کرسی های شورای شهر و روستای خود نیز افراد مورد اعتماد و اصلح را انتخاب خواهند کرد.

در 10 شهر استان نیز شامل آباده، فیروزآباد، داراب، کازرون، نورآباد، لار، مرودشت، فسا، جهرم و صدرای شیراز انتخابات به شکل تمام الکترونیک برگزار می شود. شمار اعضای شورای اسلامی شهر در این شهرها هفت نفر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار