مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی:
روابط عمومی ها نقش بی بدیلی در اعتلای سازمان دارد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: پویا سازی و پیشرفت روابط عمومی ها نقش بی بدیلی در حرکت سازمان و مجموعه دارد.
به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، محمد اله داد با حضور در دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود: روابط عمومی وظیفه شناخت و تجزیه و تحلیل افکار عمومی، یافتن نقاط ضعف و قوت ها را دارد و در پی آن است تا با پیشگیری از محدودیت ها، بهترین استفاده ها را از فرصت ها برای سازمان طراحی کند.
وی ادامه داد: سازمان های پیشرو، روابط عمومی را به عنوان کانون تفکر می نگرند و روابط عمومی ها، پل ارتباطی مردم و رسانه ها با سازمان هستند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بیان کرد: روابط عمومی هماهنگ کننده عناصر داخل و بیرون سازمان است و با برنامه ریزی، اجرا نتایج و عملکرد را بازتاب می دهند.
اله داد پاسخگو بودن، مخاطب محوری و اطلاع رسانی صحیح و شفاف را از ویژگی های یک روابط عمومی کارآمد برشمرد.
وی کسب رتبه دوم شورای فرهنگی شرکت توزیع برق استان مرکزی در کشور را نشانگر تلاش همکاران دفتر روابط عمومی دانست.
در این دیدار مدیر عامل شرکت توزیع برق استان مرکزی از سینا صفری گرافیست دفتر روابط عمومی این شرکت جهت طراحی خلاقانه پست ها و تابلوهای برق که منتج به الگو سازی برای سایر شرکت های توزیع برق شد با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.
ارسال دیدگاه