نصرالله عبدالهی در گفت و گو با پانا:

استقلال 96 کمترین تغییر را خواهد داشت/گل زدن به العین سخت نیست

​سرپرست تیم استقلال گفت: استقلال برای فصل آینده کمترین میزان تغییر در بازیکن را خواهد داشت.

کد مطلب: ۶۲۳۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد

نصرالله عبدالهی سرپرست باشگاه استقلال در گفت و گو با پانا درباره شرایط استقلال و جذب بازیکن جدید در تیم گفت: ما هنوز به صورت جدی کار جذب بازیکنان را شروع نکرده ایم و به نظرم ابتدا باید بازیکنان اصلی خودمان را نگه داریم تا در مورد بازیکنان تازه ورود تصمیمی بگیریم.

وی ادامه داد:فصل گذشته تیم استقلال از همه نظر متحول شد از بازیکنان جوان و تازه نفسی که به این تیم آمدند تا مربی تیم که جوان بود و هدایت استقلال را برعهده گرفت بنابراین بهتر است تیم در این فصل کمترین تغییر را داشته باشد. البته من معتقدم مربی و کادر فنی تیم باید شرایط موجود استقلال را بررسی کنند و دقیقا ببینند در کدام پست تیم ما مشکل دارد و بازیکنانی که نیاز هستند در پست های اختصاصی به استقلال کمک کنند آنها را جذب کنند.

نصرالهی تاکید کرد: البته در یکی دو مورد در مورد حضور بازیکنان در استقلال صحبت شده است مثلا برای ماندن کاوه رضایی و امید ابراهیمی صحبت هایی شده و آنها هم برای ماندن در این تیم مشکلی ندارند.

سرپرست استقلال همچنین به وضعیت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و گفت: امسال استقلال شرایط خوبی در لیگ قهرمانان آسیا دارد البته ناگفته نماند که آخر هفته باید مقابل تیمی به میدان برود که از همه نظر قوی است و بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد ضمن اینکه تیم العین حتی تجربه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را هم دارد بنابراین با این اوصاف کار بسیار سخت است اما یکی از شانس های استقلال همین است که تیم ما در آخرهفته میزبان است و می تواند شانس پیروزی خود را افزایش دهد.

عبدالهی تاکید کرد: به طور کلی بازی های رفت و برگشت در لیگ قهرمانان آسیا کار سخت و دشواری است و بازیکنان باید همه تلاششان راکنند که در ورزشگاه آزادی گل نخورند. چون ما از لحاظ قدرت تهاجمی شرایط خوبی داریم و در بیشتر بازی‌ها گل زده‌ایم. ما به تمام تیم‌های همگروه‌مان در خارج از ایران گل زدیم و اگر بتوانیم دروازه‌مان را بسته نگه داریم، گل زدن به العین سخت نیست. ما می‌توانیم صعود کنیم، ولی نیاز به یک بازی بسیار فکورانه با تمرکز بالا داریم و امیدوارم در این مسابقه بازیکن با قدرت بدنی بالای خودشان بتوانند نتیجه بازی را به‌سود استقلال رقم بزنند.

وی در پایان گفت: به نظرم شانس استقلال در این بازی بیشتر از العین است چرا که ما میزبان هستیم و حضور در ورزشگاه آزادی وتشویق از سوی هوادارانی که همیشه یار ما بودند شرایط را به نفع ما می کند و می توانیم این بازی را ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار