مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان

جلسات شورای معلمان باید مشارکت محور و دارای موضوع قابل تحقیقی باشد

محمدرضا وطنی مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان از مدارس اق قلا بازدید به عمل آوردند.

کد مطلب: ۶۲۳۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان، محمدرضا وطنی مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان،قدرت اله نظری مدیر آموزش و پرورش آق قلا،اونق معاون آموزشی این مدیریت از مدارس ابتدایی نبوت و هنرستان فنی و حرفه ای امام صادق اق قلا بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید وطنی با حضور در شورای معلمان اظهار داشت: جلسات شورای معلمان باید مشارکت محور و دارای موضوع قابل تحقیقی باشد و معلمان باید جلسات مشترکی با اولیا به صورت کارگاهی داشته باشند و مجله های پیوند و سی دی های آموزشی را در اختیار اولیا قرار دهند تا نقاط ضعف و قوت اموزشی به صورت مشورتی مورد بحث قرار گیرد .

وطنی خاطر نشان کرد: ما باید روشهای آموزش را اصلاح کنیم یعنی نگرش معلم،روش تدریس معلم،روابط معلم با دانش آموز و همکار را تقویت کنیم و مدیریت مدرسه محوری را گسترش دهیم .وی یادآور شد معلمانباید حالت سخنرانی را کنار گذاشته و تعاون و مشارکت را به دانش آموزان آموزش دهند و هر معلم یک مربی نیز می باشد.

وطنی با بیان اینکه مدیران مدارس باید اختیارات 4شورا در مدرسه نهایت بهره را ببرند ،تصریح نمود: از اردوها به عنوان محل آموزش و تقویت روابط اجتماعی استفاده کنیم،از زنگ ورزش برای تقویت روحیه خودباوری،سلامت روح و روان واز زنگ هنر به عنوان فرصت خلق کردن استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار